שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



ברזיל אוהבת חליל - רביעיית מתן קליין בבית שפירא


ברזיל אוהבת חליל - רביעיית מתן קליין בבית שפירא
פורסם לפני 3642 ימים     מאת JAZZMUSIC     סה"כ תגובות: 5     תגובה אחרונה לפני: 2314 ימים

ההבדל בין פטשקה לפורטוגלי כמו שני צדי אוקיינוס .. אצל פטשקה תמיד כשהוא מביא אמנים בין אם זה מקומיים או חוצלארצים שהוא חייב לנגן איתם וזה הרע בגדולתו ..פורטוגלי למרות פסנתרן ומוסיקאי מוכשר נותן לב רחב למוסיקאים על הבמה ונשאר בד"כ על תקן המארח והמארגן לעת מצוא.. ולכן זה מוסיף עבורו פידבקים חיובים..
ב3 שנים האחרונות פורטוגלי מנהל את החלק הג'אזי באם המושבות.. למען האמת כמעט ולא הייתי שם למעט פרקים מסוימים .. השנה מביא פורטוגלי אמנים מניו יורק למושבה, ג'יי די אלן, פיטר ברנסטיין וכדומה יחד עם נגנים ישראלים .. בשביל אם המושבות זה עליית מדרגה.. חוץ מזה בית שפירא (הבית של השומר האגדי) הוא מקום נהדר לג'אז (גם לקאמרי) אקוסטיקה טבעית .. מקום נעים לאור נרות ויין ..

בחמישי שהיה 29/10 היה אמור להיות הופעה של אברהם ברטון אך מפאת מחלה לא הגיע ולכן במקומו הגיע מתן קליין ורביעייתו ..

זה לא אילן סאלם אבל זה חלילן בהא הידיעה .. ואני שמתקשה לשמוע חליל (צלילים גבוהים בד"כ) הצלחתי איכשהו להרגיש את העידון והיופי אצל מתן ..ז'ובים הגיע אלי בזמן קליל הסמבה של ריו לצד סאו פואלו א לה הרבי מאן.. ולפרקים שומעים קצת אוונגרד "חלונות" לצ'ק קוריאה אחד השיאים של הערב, שיר של נעמי שמר בעיבוד ברזילאי נהדר (שכחתי את שם השיר)..וכמה הלחנות מקוריות של מתן .. מי שגנב כמעט את ההצגה זה זוהר כחילה בפסנתר .. פנומן , רגיש ומעברים נכונים בין הפסנתר האקוסטי לפסנתר חשמלי פסנתרן ממש נהדר . עודד אלוני היה ברומטר חשוב בהקשה על לוח קרש עץ , תוף דאף (שליטה מלאה) ורעשן שמחובר לרגל מינמלסטי ועשיר .. שכחתי את שם נגן הקונטרבס , היה בסדר היה צריך לבלוט יותר ..היה נעים בתוך הערב החורפי הזה שמגיע... מתן קליין תזכרו את השם יגיע מאד רחוק כמו שאר הישראלים שלנו מעבר לים..




אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך



מאמרי הקהילה
אומנות הטריו (7)
מאת בן אהרוני. חלק שביעי מהסדרה המאיימת להיות ארוכה יותר מ"היפים והאמיצים". והפעם הרכבי טריו ברוח ECMית (אבל לא רק)
10/4/2009
אומנות הטריו (6)
מאת: בן אהרוני. חלפו להם 120 יום מאז הפוסט האחרון של אומנות הטריו (5) והנה עוד כמה טריו פסנתר ששמעתי לאחרונה, ןהם מומלצים, כמו שאר ההמלצות בפינה הזו.
16/3/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - חליל בג`אז: משנות ה-70 ועד היום
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק הרביעי והאחרון (בינתיים) בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז מוקדש לחליל משנות ה-70 של המאה ה-20 ועד היום. תקופה שהתחילה בפיוז'ן ובפרי ג'אז, המשיכה בתחיית המיינסטרים והיום מתפתחת(?) לכל הכיוונים. כתב: ברק ויס
1/1/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - שנות ה-60
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק השלישי בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז יוקדש לחליל בשנות ה-60 של המאה ה-20. עשור זה הוא לטעמי השיא ביצירתיות החליל בג'אז. הוא מאופיין בשיאי טכניקה ובשתי השפעות מוסיקליות מרכזיות: המוסיקה הקלאסית-מודרנית והבוסה נובה מברזיל. כתב: ברק ויס
1/1/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - שנות ה-40 וה-50
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק השני בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז יוקדש לשנות ה-40 וה-50 של המאה ה-20, השנים בהם החליל הפך להיות כלי לגיטימי בעולם הג'אז. כתב: ברק ויס
1/1/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - ראשית הג`אז
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק הראשון בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז יוקדש לחלילני הג'אז הראשונים בשנות ה-20 וה-30 של המאה ה-20. כתב: ברק ויס
1/1/2009



*
המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.0313)