שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



אלי דג'יברי והצעירים בלבונטין7 אמש


אלי דג'יברי והצעירים בלבונטין7 אמש
פורסם לפני 3316 ימים     מאת henryy     סה"כ תגובות: 4     תגובה אחרונה לפני: 3313 ימים

Eli,tenor saxophone, only played on the final tune with the septet on 'Trane's Locomotion, where he urged the wonderful drummer, Ofri Nehumya, on in their exchanges of 8's or however many bars they were doing
Though to start at the beginning, the first sound by the septet sounded like a Blue Note record, maybe Blakey or Herbie Hancock. That's the music that i am most attached to, New York jazz from the 50's and 60's, and i'm so glad that the jazz education in Israel seems to be based on that period of the music
Well that first tune turned out to be a Kenny Dorham composition
Other compositions where originals by Eli plus a beautiful rendition of Skylark the Hoagy Carmichael & Johnny Mercer composition. The arrangements were great, sometimes the septet sounded like a big band. Altoist Neriya Tzidon sounded at times like Lennie Niehaus, Cannonball Adderley, Charlie Mariano and finally himself
Tenorist Uri Michali, had some Booker Ervin and Charles Lloyd come through his tenor
The guitarist's name i do not know, it doesn't seem to be listed in the program but he could play fast and slow. In Night and Day he was soaring above the horns, didn't Bird do that on Night and Day
trumpeter Halal Salam, pianist Gadi Lahavi and bassist David Michaeli will also all be heard of in the near future as part of the Israeli jazz musicians
Eli Degibri worked with these musicians for the last nine months at The Jerusalem Academy of Music and Dance. And he has successfully taken care of business
Thanks Eli and thank you the band. Everyone in the club enjoyed the very high level of Human Music that you gave us




אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך



מאמרי הקהילה
אומנות הטריו (7)
מאת בן אהרוני. חלק שביעי מהסדרה המאיימת להיות ארוכה יותר מ"היפים והאמיצים". והפעם הרכבי טריו ברוח ECMית (אבל לא רק)
10/4/2009
אומנות הטריו (6)
מאת: בן אהרוני. חלפו להם 120 יום מאז הפוסט האחרון של אומנות הטריו (5) והנה עוד כמה טריו פסנתר ששמעתי לאחרונה, ןהם מומלצים, כמו שאר ההמלצות בפינה הזו.
16/3/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - חליל בג`אז: משנות ה-70 ועד היום
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק הרביעי והאחרון (בינתיים) בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז מוקדש לחליל משנות ה-70 של המאה ה-20 ועד היום. תקופה שהתחילה בפיוז'ן ובפרי ג'אז, המשיכה בתחיית המיינסטרים והיום מתפתחת(?) לכל הכיוונים. כתב: ברק ויס
1/1/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - שנות ה-60
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק השלישי בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז יוקדש לחליל בשנות ה-60 של המאה ה-20. עשור זה הוא לטעמי השיא ביצירתיות החליל בג'אז. הוא מאופיין בשיאי טכניקה ובשתי השפעות מוסיקליות מרכזיות: המוסיקה הקלאסית-מודרנית והבוסה נובה מברזיל. כתב: ברק ויס
1/1/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - שנות ה-40 וה-50
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק השני בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז יוקדש לשנות ה-40 וה-50 של המאה ה-20, השנים בהם החליל הפך להיות כלי לגיטימי בעולם הג'אז. כתב: ברק ויס
1/1/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - ראשית הג`אז
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק הראשון בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז יוקדש לחלילני הג'אז הראשונים בשנות ה-20 וה-30 של המאה ה-20. כתב: ברק ויס
1/1/2009



*
המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.0320)