שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



הרוג אותי ברכות


הרוג אותי ברכות
פורסם לפני 2481 ימים     מאת JAZZMUSIC     סה"כ תגובות: 30     תגובה אחרונה לפני: 2473 ימים

זה במה לדיון ...

אנחנו כחובבי מוסיקה חשופים לפיתויים של הרשת , כלומר בהורדות הוירטואליות חוקי/לא חוקי שמפתות אותנו לשם וברור כשרוצים לגעת בהקלטה נחשקת, אז מורידים כי הנה "משהו שחיפשתי שנים" . ולא צריך להיות אספן הכל שם ,דוגמאות : הקלטה עלומה של וינטון קליי, האלבום הנדיר של פרנק רייט שלא יצא מעולם , רצועה של אריק דולפי מנגן בכנסיה לפני שבכלל עיצב את הצליל שלו... , נכון יש בזה רווח עצום , אבל גם הפסד כי ככל שאנו מתפתים אנו עושים משהו כמו 20.000 הורדות נניח , יהיה לנו זמן לשמוע? אתה מוריד .. ואחר כך כבר מחפש הנאה אחרת בחיפוש אחרי הקלטה עלומה אחרת מבלי לשמוע מה הורדת קודם(תשמע אותו אולי בגיל הפנסיה ) .. מישהו אמר לי "זה קראק וירטואלי", בגלל זה נעלמים לנו החנויות הפיזיות שגוססות מול הרשתות האלו בלי רחמים.

אני יודע גם אני שרואה עטיפה נחשקת של מריון בראון שחיפשתי עושים לי הורדה ואחר כך צורב , אני שונה כי אני לא יכול לשמוע דרך מחשב. אני צריך מגע ורק דרך מערכת הסטריאו אני מוצא את הנחלה . לכל המעוניין אני לקוי שמיעה...

אבל הפן הפיזי חשוב , הרי הרשת מונעת אותנו מזה את המגע הזה של ללכת לחנות ולבדוק מול העיניים ולהרגיש את הקפסולה או הוניל הנחשק. למרות שאנשי המכירות יעשו הכל למצוא לך הדיסק/וניל /שאתה מחפש .. ואילו ברשת מספיק הקלקה אחת, וזה קורה לא רק במוסיקה אלא בצרכים וירטואלים אחרים . (הזמנות ברשת הם יעילות תלוי איך מסתכלים על זה , והמחירים מטורפים לעיתים)

התרבות הרנססית גוססת כך אני רואה בעיניים שלי , כי הגולם שנקרא מחשב משתלט ללא עוררין בחיים שלנו . וזה עצוב בחלקו .. אולי אני במיעוט.. אבל אני חושב שבכל זאת צריך לשמור קצת על השפיות הזו , כמו בקטע סרט ששכחתי את שמו שכדור הארץ כבר מקום שומם .. ואסטרנואנט שבה מכוכב אחר ששם התיישבו אחרי שהכוכב הלכת שלנו גסס, מגיע לביקור ומוצא באחד הבתים פטיפון ותקליט וניל של בטהובן, ולרגע אחד גילה את החום האנושי שבו.

אנחנו עוד מס' שנים לא נהיה רחוקים מהמציאות הזו . אשמח לקרוא חוות דעתכם בנידון. שבוע טוב וגשום.







אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך



מאמרי הקהילה
אומנות הטריו (7)
מאת בן אהרוני. חלק שביעי מהסדרה המאיימת להיות ארוכה יותר מ"היפים והאמיצים". והפעם הרכבי טריו ברוח ECMית (אבל לא רק)
10/4/2009
אומנות הטריו (6)
מאת: בן אהרוני. חלפו להם 120 יום מאז הפוסט האחרון של אומנות הטריו (5) והנה עוד כמה טריו פסנתר ששמעתי לאחרונה, ןהם מומלצים, כמו שאר ההמלצות בפינה הזו.
16/3/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - חליל בג`אז: משנות ה-70 ועד היום
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק הרביעי והאחרון (בינתיים) בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז מוקדש לחליל משנות ה-70 של המאה ה-20 ועד היום. תקופה שהתחילה בפיוז'ן ובפרי ג'אז, המשיכה בתחיית המיינסטרים והיום מתפתחת(?) לכל הכיוונים. כתב: ברק ויס
1/1/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - שנות ה-60
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק השלישי בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז יוקדש לחליל בשנות ה-60 של המאה ה-20. עשור זה הוא לטעמי השיא ביצירתיות החליל בג'אז. הוא מאופיין בשיאי טכניקה ובשתי השפעות מוסיקליות מרכזיות: המוסיקה הקלאסית-מודרנית והבוסה נובה מברזיל. כתב: ברק ויס
1/1/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - שנות ה-40 וה-50
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק השני בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז יוקדש לשנות ה-40 וה-50 של המאה ה-20, השנים בהם החליל הפך להיות כלי לגיטימי בעולם הג'אז. כתב: ברק ויס
1/1/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - ראשית הג`אז
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק הראשון בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז יוקדש לחלילני הג'אז הראשונים בשנות ה-20 וה-30 של המאה ה-20. כתב: ברק ויס
1/1/2009



*
המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.1406)