שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



פסטיבל ג'אז ת"א היום הראשון


פסטיבל ג'אז ת"א היום הראשון
פורסם לפני 2365 ימים     מאת JAZZMUSIC     סה"כ תגובות: 31     תגובה אחרונה לפני: 2362 ימים

חמישיית קורי וילקיס וגרג ספרו

היו ציפיות , מילאתי אוויר לפני שנכנסתי לאולם .. אבל האבל הזה
הוא מה שגרם לי להיות רפוי בכיסא , רציתי המראה קיבלתי בקושי ענן עומד באמצע האולם
היו קטעים ארוכים שלא הבנתי לאן זה מוביל

או שהנגנים לא מצאו את הדרך להמראה או שפשוט נתקעו בחלק הראשון של הסט ,וילקיס חצוצרן אדיר , גרג ספרו מתגלה כאיש של צבעים בין קלידים לפסנתר ויטוראז בחסד אבל היה חסר משהו , אין לי הסבר לזה

רק בסט השני כשחכימי החליף את הקונטרא בבס חשמלי פתאום התעוררו לחיים מין מיני "ההד אנטרס " של הנקוק , ואכן כך פאנקי תבול בהיפ הופ אז למה לעזאזל לא היה סט שלם כזה ? אז העניינים התחילו לזוז בקטע די מדליק של הנקוק שכחתי את הקטע ונמשך עד לאותו רגע לפני הסוף שנזכרתי שיש הופעה בחוץ של סמואל טורס ורציתי להספיק לשמוע לראות... ושם ברחבה הוא פשוט עורר את החלקים הרדומים שבי ששכבו לפני כן אצל וילקיס .. איזה שמחת חיים ,איזו עוצמה קולמביאנה/לאטין במטיבה.


קורי וילקיס- חצוצרה
גרג ספרו- קלידים
אסף חכימי- קונטרא , בס חשמלי
רועי אוליאל- תופים
גלעד שדורבצקי- כלי הקשה, קולות.


שלישית צ'הירו ימאנאקה

אחרי וילקיס , חששתי מזה , האם צ'הירו תרדים אותי ונזכרתי שלמחרת אני עובד ולא בא לי להיות שוב רדום .
מרגע שהאורות כבו באולם ירדתי מהר לשורה הראשונה להיות קרוב אליה .. ואמרתי לעצמי "אני רוצה ג'אז נטו"...
וכך קרה הלא יאמן , מרגע שהמקסימה המהפנטת הזו שמה את הידיים על הקלידים נפתחו השמיים גם למלווים שלה שעמדו בכבוד מול האשפית הזו , מעז לומר שזה אחד מהופעות הטריו הכי טובות ששמעתי בארץ . ואיזה יופי צרוף , הצגה חיה על הפסנתר , הצלילים התיחכום , הפרשנות , הקול הזה שאומר ג'אז . שמעתי גם חיספוס בנגינה שלה ההיפך מהאסטתיקה של המוסיקה היפנית וכך היה צריך להיות .
גלעד אברו היה אדיר קשוב ונדמה שהחליף זהותו עם מארק אליס (באסיסט מוערך אחר), אמיר ברסלר פשוט היה ענק זכרוני את צעדיו הראשונים עם התופים בג'אז אז היה קצת חסר בטחון, ואמש היה כאילו בארי אלטשולר הצעיר היה שם (בתקופה של צ'ק קוראה וכו') גם המראה שלו הזכיר את בארי הצעיר הקשוב והנינוח . מסוג ההופעות שלא שוכחים כל כך מהר , שאפו למארגנים שהביאו את הימאנאקה הזו . מגיע כל הברכות ותודה על הערב הקסום.

צ'הירו ימאנאקה- פסנתר
גלעד אברו- קונטרא
אמיר ברסלר-תופים







אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך



מאמרי הקהילה
אומנות הטריו (7)
מאת בן אהרוני. חלק שביעי מהסדרה המאיימת להיות ארוכה יותר מ"היפים והאמיצים". והפעם הרכבי טריו ברוח ECMית (אבל לא רק)
10/4/2009
אומנות הטריו (6)
מאת: בן אהרוני. חלפו להם 120 יום מאז הפוסט האחרון של אומנות הטריו (5) והנה עוד כמה טריו פסנתר ששמעתי לאחרונה, ןהם מומלצים, כמו שאר ההמלצות בפינה הזו.
16/3/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - חליל בג`אז: משנות ה-70 ועד היום
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק הרביעי והאחרון (בינתיים) בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז מוקדש לחליל משנות ה-70 של המאה ה-20 ועד היום. תקופה שהתחילה בפיוז'ן ובפרי ג'אז, המשיכה בתחיית המיינסטרים והיום מתפתחת(?) לכל הכיוונים. כתב: ברק ויס
1/1/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - שנות ה-60
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק השלישי בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז יוקדש לחליל בשנות ה-60 של המאה ה-20. עשור זה הוא לטעמי השיא ביצירתיות החליל בג'אז. הוא מאופיין בשיאי טכניקה ובשתי השפעות מוסיקליות מרכזיות: המוסיקה הקלאסית-מודרנית והבוסה נובה מברזיל. כתב: ברק ויס
1/1/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - שנות ה-40 וה-50
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק השני בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז יוקדש לשנות ה-40 וה-50 של המאה ה-20, השנים בהם החליל הפך להיות כלי לגיטימי בעולם הג'אז. כתב: ברק ויס
1/1/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - ראשית הג`אז
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק הראשון בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז יוקדש לחלילני הג'אז הראשונים בשנות ה-20 וה-30 של המאה ה-20. כתב: ברק ויס
1/1/2009



*
המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.0469)