שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



טריו, דואו וסולו מאולתרים אמש בלבונטין7


טריו, דואו וסולו מאולתרים אמש בלבונטין7
פורסם לפני 2424 ימים     מאת ארנון גלבוע     סה"כ תגובות: 1     תגובה אחרונה לפני: 2424 ימים

עבור עבדכם הנאמן, אחרי עוד יום ארוך ומתיש, אין כמו נחיתה לבילוי לילי מוצלח במרתף הממוזג של לבונטין7. בירה קרה וטעימה (מחירי האלכוהול נמוכים וכדאי לבדוק גם את החומוסיה הצמודה שמגישה גם לבר), מינגלינג עם החבר'ה מה"סצינה", כיסא בחזית, והנה זה מתחיל.

דניאל שריד-נדב מייזל-עופר ביימל. הזכרתי כאן לא פעם שנכון להיום זה הפסנתריו המועדף עלי, בטח במזרח התיכון. הרפתקני, מלא נשמה ואנרגיות בריאות, חכם אבל לא מתחכם, בורח מקלישאות פרי ג'אז ואיזורים בטוחים מדי, ואף פעם לא נשמע דומה לפעם הקודמת. בין הרגעים היפים בסט היתה סדרת מהלכים התקפיים מהירים ומשעשעים של דניאל שנענו בארטילריית ריתם סקשן ממוקדת מטרה, נחושה ורגישה.

הכיסאות הסתובבו להם באורח פלאי ב-90 מעלות מהבמה לכיוון הבר, ומאותו רגע הערב הפך לאקוסטי, נטול הגברה.

אריאל שיבולת וערן אלישע. את ערן פגשנו לא מזמן מאחורי התופים בדואו המקסים עם רוי קמפבל שסגר את פסטיבל ג'אז תל-אביב, והנה הוא חוזר לביקור הקיץ השנתי שלו בארץ למספר הופעות. עם אריאל והסופרנו שלו קצת קשה לי לפעמים, אבל הפעם, אולי גם בזכות הקול והסגנון הכל-כך שונים בינם, הקונטרה וההקשבה (הסלקטיבית;), הדואו הזה המריא גבוה כבר מהצלילים הראשונים וריתק לכל לאורכו.

אסיף צחר. לשבת מטר מאסיף ולראות אותו בטיסת סולו היתה חוויה חזקה. מאלתר בחסד, שמנגן בפיזיות טוטאלית, בחיבור גופני מלא לאינסטרומנט, ויורק אש סאונד מלאת גוונים הישר מהקרביים על פני הקהל. ערום, ללא הגנות, ליווי או הגברה. משום מה, הרגשתי קצת ארצ'י שפיות באוויר.

חבל רק שלא פגשתי פרצופים מוכרים של חובבי הג'אז הנושך והאילתור מכאן. הייתם נהנים כהוגן.

החודש לבונטין7 חוגג יומולדת 7(!), וזאת עוד סיבה טובה לבוא ולהנות משפע המוזיקה המשובחת שיש למוסד הזה להציע לכם.





אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך



מאמרי הקהילה
אומנות הטריו (7)
מאת בן אהרוני. חלק שביעי מהסדרה המאיימת להיות ארוכה יותר מ"היפים והאמיצים". והפעם הרכבי טריו ברוח ECMית (אבל לא רק)
10/4/2009
אומנות הטריו (6)
מאת: בן אהרוני. חלפו להם 120 יום מאז הפוסט האחרון של אומנות הטריו (5) והנה עוד כמה טריו פסנתר ששמעתי לאחרונה, ןהם מומלצים, כמו שאר ההמלצות בפינה הזו.
16/3/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - חליל בג`אז: משנות ה-70 ועד היום
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק הרביעי והאחרון (בינתיים) בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז מוקדש לחליל משנות ה-70 של המאה ה-20 ועד היום. תקופה שהתחילה בפיוז'ן ובפרי ג'אז, המשיכה בתחיית המיינסטרים והיום מתפתחת(?) לכל הכיוונים. כתב: ברק ויס
1/1/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - שנות ה-60
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק השלישי בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז יוקדש לחליל בשנות ה-60 של המאה ה-20. עשור זה הוא לטעמי השיא ביצירתיות החליל בג'אז. הוא מאופיין בשיאי טכניקה ובשתי השפעות מוסיקליות מרכזיות: המוסיקה הקלאסית-מודרנית והבוסה נובה מברזיל. כתב: ברק ויס
1/1/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - שנות ה-40 וה-50
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק השני בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז יוקדש לשנות ה-40 וה-50 של המאה ה-20, השנים בהם החליל הפך להיות כלי לגיטימי בעולם הג'אז. כתב: ברק ויס
1/1/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - ראשית הג`אז
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק הראשון בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז יוקדש לחלילני הג'אז הראשונים בשנות ה-20 וה-30 של המאה ה-20. כתב: ברק ויס
1/1/2009



*
המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.0918)