שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



דתיות גאות
ברוכות הבאות לביתן של הלסביות הדתיות. הבית נועד לאפשר מפגש, תמיכה, דיון ויצירהבין נשים דתיות שאוהבות ומתאהבות בנשים.יש בו מקום לכל מי שמרגישה שייכת - הכנסו, הדלת פתוחה...
איפה האצבעות שלכן?


איפה האצבעות שלכן?
פורסם לפני 3256 ימים     מאת ירושלמיתאחת     סה"כ תגובות: 12     תגובה אחרונה לפני: 3248 ימים



תחזיקו לי אותן....


אז ככה, אחרי שבועיים מסוייטים שעברתי עם תופעות לוואי קשות ונדירות (ברור שאם יש משהו
נדיר אני לא אפספס אותו....PP) - בהם נאלצתי לצרוך נרקוטיקה מטורפת - עברתי היום טיפול
כימותרפי נוסף ב"טקסול".

בעיקרון, טקסול היא תרופה הניתנת לסרטן השד הגרורתי והוכיחה ייעילות רבה בריפוי חולים,
אלא מה, כל אליה - קוץ בה - ותופעות הלוואי שלה הן בעיקר כאבים בשרירים ובעצמות ואצלי
נוספו לכך גם תופעות הלוואי הנדירות הכוללות (כמה כייף) התכווצויות שרירים מטורפות,
נימולים ברגליים, שלפוחיות בכפות הרגליים (שלא יגידו שלא ניסית להתאמן בהליכה על גחלים-
בלי גחלים...) שטפי דם פנימיים וסוג של חוסר תחושה בכמה אצבעות ברגליים.
שבועיים מסוייטים כבר אמרתי?

התחלתי להתייאש כשהרופא הודיע לי שבעצם בגלל התופעות הללו - הם מורידים את המינון ולכן
אצטרך לעשות עוד 9 טיפולים במקום ה-3 שנותרו לי. ככה בדיוק כשהתחילו לראות את האור בקצה
המנהרה הכימותרפית הזו...
אבל, כל עקבה לטובה ולפעמים עדיף ללכת לאט אבל בטוח - מאשר בזבנג וגמרנו. סרטן, סרטן -
אבל שלא יקפוץ עלי... הבטחתי לחסל אותו אז נלך על הבטוח. וידוא הריגה שכזה.

היום עברתי טיפול נוסף, את הראשון מתוך התשעה, במינון נמוך יותר. הטיפול נעשה עם כמה
תרופות מקדימות ומרגיעות ואנטי-היסטמיניות - שגורמות לנימנום וסוג של מיסטול.

מקווה, מאחלת, מתפללת שהימים הקרובים יעברו בקלות, ללא תופעות לוואי מטורפות, ושאוכל
להמשיך ו"לתקתק" את הטיפולים הבאים לפי הספר - בלי עיכובים נוספים.


אז תמשיכו להחזיק לי אצבעות, גם ברגליים אם הן נקיות. ותודה.... מחייך






אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך




*
המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.0469)