הניסוי נכשל פורסם לפני
4072 ימים
מאת yaddo
סה"כ תגובות: 79
תגובה אחרונה לפני: 4051 ימים
אתמול התחילו לצוף שמועות חזקות על כך שרשת NBC הולכת לבטל את התוכנית היומית של ג'יי לנו ב-22:00. למרות שהיא חסכונית מאוד עבורה ולמרות שהיא התחייבה לשנתיים לפחות שבהן התוכנית תשודר, מה שאומר שביטול עכשיו משמעו קנס ענקי ש-NBC תשלם ללנו, התחנות האזוריות של NBC, שחדשות 23:00 שלהן לכאורה נפגעו קשות ברייטינג בגלל לנו, דורשות שמשהו ייעשה. ב-TMZ מדווחים ש-NBC הולכת להחזיר את לנו אל 23:35 אבל לתוכנית של חצי שעה, וזה יקרה בחודש מרץ, אחרי אולימפיאדת החורף. אחריו ישודרו קונאן (בדיוק מול קימל) ופאלון באורך רגיל של שעה. לדברי האתר, NBC הציעה לקונאן שלוש ברירות: המשבצת של 0:05 המשבצת של 1:00 (למה שייבחר בזה?) או לעזוב את הרשת. הניו יורק טיימס מאשש את דברי TMZ וכותב שזה אכן מה שהרשת רוצה, ושאנשיה עורכים דיונים אינטנסיביים עם לנו וקונאן.
ניקי פינק, לעומת זאת, אומרת שהדיווח של TMZ שגוי ושהחזרה למשבצת של 11:35 בכלל לא הוצעה ללנו. למה? כי קונאן אובראיין לא מסכים להידחות אל 0:05. גם במקרה שלו NBC תשלם קנס עצום אם תוותר עליו, אבל על פי החוזה ביניהם, "תוכנית הלילה" יכולה להתחיל לכל המאוחר ב-0:05, כך שמהבחינה הזו הם מכוסים. אם הוא יוותר על ההצעות ויעזוב, נראה שהוא עצמו יפר את החוזה. במידה שהדיווח הזה אכן נכון, זוהי הגועליות בהתגלמותה.
אם אכן יחולו השינויים האלה, נשאלת השאלה מה תשבץ NBC במשבצות שמתפנות ב-22:00. הרי זה לא שיש לה שלל דרמות שרק מחכות למשבצת. 18 הפיילוטים שהוזמנו לאחרונה הם רק בתחילת העבודה עליהם (כלומר נדרשים ליהוק, צילומים וכיו"ב) ומיועדים רק לעונה הבאה.
אתמול התחילו לצוף שמועות חזקות על כך שרשת NBC הולכת לבטל את התוכנית היומית של ג'יי לנו ב-22:00. למרות שהיא חסכונית מאוד עבורה ולמרות שהיא התחייבה לשנתיים לפחות שבהן התוכנית תשודר, מה שאומר שביטול עכשיו משמעו קנס ענקי ש-NBC תשלם ללנו, התחנות האזוריות של NBC, שחדשות 23:00 שלהן לכאורה נפגעו קשות ברייטינג בגלל לנו, דורשות שמשהו ייעשה. ב-TMZ מדווחים ש-NBC הולכת להחזיר את לנו אל 23:35 אבל לתוכנית של חצי שעה, וזה יקרה בחודש מרץ, אחרי אולימפיאדת החורף. אחריו ישודרו קונאן (בדיוק מול קימל) ופאלון באורך רגיל של שעה. לדברי האתר, NBC הציעה לקונאן שלוש ברירות: המשבצת של 0:05 המשבצת של 1:00 (למה שייבחר בזה?) או לעזוב את הרשת. הניו יורק טיימס מאשש את דברי TMZ וכותב שזה אכן מה שהרשת רוצה, ושאנשיה עורכים דיונים אינטנסיביים עם לנו וקונאן.
ניקי פינק, לעומת זאת, אומרת שהדיווח של TMZ שגוי ושהחזרה למשבצת של 11:35 בכלל לא הוצעה ללנו. למה? כי קונאן אובראיין לא מסכים להידחות אל 0:05. גם במקרה שלו NBC תשלם קנס עצום אם תוותר עליו, אבל על פי החוזה ביניהם, "תוכנית הלילה" יכולה להתחיל לכל המאוחר ב-0:05, כך שמהבחינה הזו הם מכוסים. אם הוא יוותר על ההצעות ויעזוב, נראה שהוא עצמו יפר את החוזה. במידה שהדיווח הזה אכן נכון, זוהי הגועליות בהתגלמותה.
אם אכן יחולו השינויים האלה, נשאלת השאלה מה תשבץ NBC במשבצות שמתפנות ב-22:00. הרי זה לא שיש לה שלל דרמות שרק מחכות למשבצת. 18 הפיילוטים שהוזמנו לאחרונה הם רק בתחילת העבודה עליהם (כלומר נדרשים ליהוק, צילומים וכיו"ב) ומיועדים רק לעונה הבאה.
בתגובה ל: הניסוי נכשל מאת: yaddo שקונאן ואנשיו מציעים את מרכולתם גם לרשתות אחרות, ממש כמו שהיה בעבר עם לטרמן. במקרה של קונאן, כך על פי Variety, אם יחליט שהוא לא מסכים להנחות את התוכנית ב-0:05, יש ל-NBC זכות להושיב אותו על הספסל ולהמשיך לשלם לו את המשכורת, מה שאומר שהוא לא יוכל לעבור אל אף רשת אחרת לאורך הזמן הזה. כך או אחרת, קונאן - וגם לנו - הם כבר סחורה פגומה עבור רשתות אחרות. אתה טוב כמו הרייטינג האחרון שהבאת, ושניהם יחסית קרטעו במשבצות שלהם. התדמית שלהם ניזוקה בכל הסיפור הזה, שלא לדבר על תדמיתה של NBC, שנראה כי פועלת כרגע בהיסטריה מביכה. וג'ף צוקר עדיין שם. מדהים עד כמה ההיסטוריה חוזרת על עצמה, ודווקא בגלל ש-NBC, ובעיקר צוקר, עשו את כל הטעויות האפשריות בניסיון להימנע מכך. קוראים לזה פאטליזם.
בתגובה ל: ב-Variety מדווחים מאת: yaddo ABC היו מוכנים לבטל את "נייטליין" ולהעיף את קימל ל-12:35 כדי שלנו יהיה אצלם. הרייטינג שהוא הביא תאם בדיוק לציפיות של NBC. אם ל-NBC היה מספיק סבלנות לחכות עד סוף העונה (כולל הקיץ), לפי דעתי הרייטינג של לנו היה משתפר לסביבות ה-2.0 או יותר.
בתגובה ל: לנו ממש לא סחורה פגומה מאת: -תתש- עכשיו, אחרי כל הפיאסקו הזה, אפילו הצבתו של לנו מחדש ב-23:35 לא מבטיחה שהצופים יעברו איתו, לא כל שכן ברשת אחרת. מה שבטוח, קונאן נפגע הרבה יותר (ביותר ממשמעות אחת).
בתגובה ל: ב-Variety מדווחים מאת: yaddo הוא מתאמץ יותר מלנו או פאלון. בעוד שפאלון מבסס לעיתו קהל נישתי ולנו רק קוצר משכורות מהרשת, הצוות של קונאן מתאמץ מאוד להתאים עצמו למשבצת החדשב וזה ניכר. יש לי הרגשה שכל הסיפור הזה יוביל להשבתת התוכנית, אולי אפילו באופן סופי, אחרי כל השנים האלה.
אני לא חלק מהטקסט. אני סתם חתימה
בתגובה ל: אני מרגיש רע עבור קונאן מאת: fred איש קריות שאחרי עשרות שנות שידור, סופה של הטונייט שואו יקושר עם קונאן ולא עם לנו, שהיה זה שבאמת הרס אותה.
בתגובה ל: איך לנו הרס אותה? מאת: yaddo לא יודע, פשוט אף פעם לא אהבתי את ההומור של לנו. הוא לא הצחיק אותי. אך משום שאף פעם לא צפיתי בגרסאות מוקדמות של הטונייט שואו, אני לא באמת יכול להגיד את זה. ייתכן והיא אף פעם לא הייתה טובה גם בגירסא של פרה-לנו. הטונייט שואו של קונאן הצחיקה אותי.
בתגובה ל: אני סתם יוצא בהכרזות מאת: איילון צפון הוא קצת הרס אותה בגלל שהוא דחף עוד תוכנית אירוח לפניה, ולמי באמת יש כוח לכל כך הרבה ראיונות?
בתגובה ל: וגם, בעצם מאת: איילון צפון "תוכנית הלילה" ניצחה את זו של CBS. מאז שלנו ב-22:00 וקונאן ב-23:30, זה כבר לא כך. מי שאשם בכך הוא לא אף אחד מהם אלא אנשי NBC.
בתגובה ל: עד שקונאן הגיע מאת: yaddo התוכנית החדשה של לנו איומה, ואני עוד די סימפטתי אותו כמנחה "תוכנית הלילה" כשנפלתי עליה פה ושם. די, הגיע הזמן שישלחו אותו הביתה לטפל ב-752 המכוניות שלו. יחי קונאן!
בתגובה ל: הנה הטייק של קרייג פרגוסון על העניין מאת: yaddo לא מפתיע לגלות שגם ג'ף צ'וקר נמצא (ואולי בצדק) ברשימה השחורה שלו, אבל האם זה אומר שמעכשיו קורט יככב ברשימה השחורה של צ'וקר? כנראה שכן, אבל אני בספק שזה יפריע לו.
בתגובה ל: והנה הטייק השנון לא פחות של קורט סאטר מאת: רעות ללא תוכן
אל תהיה קוקוס, אלוהים מנסה לדבר איתך
בתגובה ל: והנה הטייק השנון לא פחות של קורט סאטר מאת: רעות הפניות שלו לכולם מבריקות ממש.
בתגובה ל: הניסוי נכשל מאת: yaddo היום הודיעו קודקודי NBC, אנג'לה ברומסטד וג'ף גספין, שג'יי לנו אכן לא ישוב אל הפריים טיים אחרי אולימפיאדת החורף שבפברואר, מה שפותח להם חמש שעות שבועיות ב-22:00. עם זאת, רק שתיים מתוכן יוקדשו בשלב הראשון לדרמות, מן הסתם כי כרגע אין להם יותר מדי מה לשבץ. ומה בעניין קונאן? עוד לא ברור.
בתוך כך חשפו אנשי NBC את הפיילוטים שהזמינו, שהעתקתי להלן. השניים הראשונים המפורטים הם רימייקים. האחד ל"החשוד העיקרי" (בלי הלן מירן זה לא יעבוד) והשני ל"תיקי רוקפורד" בניצוחו של דיוויד שור, יוצר "האוס", וגם עם שם נוסף שמפתיע היה לגלות אותו: סטיב קארל. מעניין אם את רוקפורד יגלם הבלש הפרטי שנעלם מ"האוס" בעונה החמישית. כמו כן בהזמנות - הפיילוט של ג'יי ג'יי אברהמס על זוג מרגלים נשוי, עוד דרמה משפטית אקסצנטרית של דיוויד אי קלי (שפיילוט שלו בשנה שעברה נפל אצל NBC ולבסוף לא הופקה ממנו סדרה), ועוד פרוצדורלית של ג'רי ברוקהיימר.. בקיצור, ניכר ש-NBC מנסים לשקם את עצמם ואת תדמיתם. בהצלחה עם זה.
זוהי ההודעה לעיתונות שלהם:
UNIVERSAL CITY, Calif. – January 10, 2010 – NBC unveiled some of its early development projects that have been green-lit for 2010-11, including a large slate of dramas such as “Prime Suspect” (from Hank Steinberg, “Without A Trace”), an updated version of the classic “The Rockford Files” (from David Shore, “House”), “Undercovers” (from J.J. Abrams, “Lost”), “Chase” (from Jerry Bruckheimer, the “CSI” franchise), “Kindreds” (from David E. Kelley, “Boston Legal”) and “The Event”; Comedies include the untitled Adam Corolla project.
The announcements were made today by Angela Bromstad, President, Primetime Entertainment, NBC and Universal Media Studios.
On the drama side, “Prime Suspect” is based on the award-winning BBC series centering on a courageous female detective who investigates complex mysteries in a politically explosive big city. Casting will be announced later. The pilot is produced by Universal Media Studios and ITV. Hank Steinberg (“Without a Trace”) and Erwin Stoff (“The Blind Side”) are the executive producers.
In “The Rockford Files,” the successful NBC drama from the 1970s is re-imagined by executive producers David Shore (“House”) and Steve Carell (NBC’s “The Office”). The title character, Jim Rockford, remains a roguish private eye who tackles the dangerous, quirky and unpredictable cases that no other detective wants to handle. The pilot is from Universal Media Studios and Carousel Productions.
“The Event” is a thriller with a unique storytelling device that features multiple points of view concerning a decent, regular fellow who battles against mysterious circumstances that envelope a larger conspiracy. Universal Media Studios produces the pilot that includes Steve Stark (“Medium”) as the executive producer; Nick Wauters (“The 4400″) is the co-executive producer/writer. Casting will be announced later.
In “Undercovers,” a domesticated husband and wife return from years in retirement and are re-activated as CIA agents. As they work together for the first time on new cases, they discover new aspects from their past – even as they re-ignite their passion for each other. J.J. Abrams (“Lost,” the 2009 feature film “Star Trek”), Bryan Burk (“Lost,” “Star Trek”) and Josh Reims (“Dirty Sexy Money”) are the executive producers; Abrams and Reims are the writers. The pilot is produced by Warner Bros. Television and Bad Robot Productions.
“Chase” is a new action-procedural drama from Emmy Award-winning executive producer Jerry Bruckheimer (the “CSI” franchise, “The Amazing Race,” “The Pirates of the Caribbean” feature films). “Chase,” based on a real-life group and set in the American Southwest, follows a crucial fugitive apprehension team comprised of U.S. Marshals that tracks down the nation’s most notorious criminals. Tension builds as the cat-and-mouse game of the ultimate search escalates in each episode. The series is from Warner Bros. Television and Jerry Bruckheimer Television. Joining Bruckheimer as executive producers are Jennifer Johnson (“Cold Case”) and Jonathan Littman (“CSI,” “Cold Case”).
“Kindreds,” created by Emmy Award winner David E. Kelley (“Boston Legal,” “The Practice,” “L.A. Law”), follows a curmudgeonly ex-patent lawyer and his group of misfit associates as their lives come together to form an unconventional kind of law practice. The series is from Warner Bros. Television and David E. Kelley Productions. Kelley is the writer and executive producer.
“Love Bites” is an hour-long romantic comedy produced by Universal Media Studios and Working Title Films. Writer Cindy Chupack (“Sex in the City,” “Everybody Loves Raymond”), Timothy Bevan & Eric Fellner (both for “Love Actually,” “Bridget Jones’ Diary”) and Shelley McCrory are the executive producers. Casting and producer credits will be announced later.
Among the comedies is the Adam Carolla comedy project that features the humorous radio and TV personality Carolla (“The Man Show,” “The Hammer”) as a contractor who sets out to re-build his life following a divorce. The pilot is produced by Universal Media Studios and BermanBraun. The executive producers are Carolla, Kevin Hench (The Hammer”), Jon Pollack (NBC’s “30 Rock”), Jimmy Kimmel (“The Jimmy Kimmel Show”), Gail Berman (NBC’s “Mercy”), Lloyd Braun (NBC’s “Mercy”), Daniel Kellison (“The Jimmy Kimmel Show,” “The Man Show”) and James Dixon (“Ace in the Hole”).
בתגובה ל: זה רשמי מאת: yaddo הבנתי שנתוני הרייטינג של התוכנית טובים. אני תמיד מסתבכת עם כל אלפי החלוקות הדמוגרפיות, אבל הוא במקום ראשון ברייטינג מול שאר תוכנית האירוח, לא? התוכנית עדיין נחשבת לטרייה והרייטינג עוד לא התייצב סופית. וגם - אנשים היום רואים פחות תוכניות אירוח, ולא נראה לי שיש מה לעשות עם זה, אז זה עוד פקטור להתחשב בו. אני אישית עדיין נהנית מהתוכנית.
בתגובה ל: אני לא מבינה מה הבעיה עם קונאן מאת: יערה ובגילאי 18-34, שני הפלחים האהובים על המפרסמים, אבל דיוויד לטרמן מזנב בו ועוקף אותו מעת לעת, בעיקר כשיש לו שערוריות של בגידה באשתו עם עובדת בתוכנית או ירידות על הבנות של שרה פיילין, ומנצח את קונאן תדיר בקרב כלל הצופים. אין לכלל הצופים משמעות אמיתית בכל הנוגע למפרסמים, אבל בקרבות יוקרה יש לזה משמעות גדולה. השורה התחתונה היא שלנו ניצח את לטרמן בכל הפרמטרים על בסיס קבוע. קונאן לא.
אני ממש מקווה שקונאן יעזוב את NBC לטובת פוקס, אבל אם הוא הפסיד ללטרמן, הוא גם יפסיד ללנו (כלומר לשניהם), מה שאומר שהבחירות העומדות לפניו אינן מרהיבות.
בתגובה ל: קונאן מתייחס לאפשרויות שלו במסגרת המונולוג מאת: yaddo במנשר שפרסם היום לכל אנשי כדור הארץ.
People of Earth:
In the last few days, I’ve been getting a lot of sympathy calls, and I want to start by making it clear that no one should waste a second feeling sorry for me. For 17 years, I’ve been getting paid to do what I love most and, in a world with real problems, I’ve been absurdly lucky. That said, I’ve been suddenly put in a very public predicament and my bosses are demanding an immediate decision.
Six years ago, I signed a contract with NBC to take over The Tonight Show in June of 2009. Like a lot of us, I grew up watching Johnny Carson every night and the chance to one day sit in that chair has meant everything to me. I worked long and hard to get that opportunity, passed up far more lucrative offers, and since 2004 I have spent literally hundreds of hours thinking of ways to extend the franchise long into the future. It was my mistaken belief that, like my predecessor, I would have the benefit of some time and, just as important, some degree of ratings support from the prime-time schedule. Building a lasting audience at 11:30 is impossible without both.
But sadly, we were never given that chance. After only seven months, with my Tonight Show in its infancy, NBC has decided to react to their terrible difficulties in prime-time by making a change in their long-established late night schedule.
Last Thursday, NBC executives told me they intended to move the Tonight Show to 12:05 to accommodate the Jay Leno Show at 11:35. For 60 years the Tonight Show has aired immediately following the late local news. I sincerely believe that delaying the Tonight Show into the next day to accommodate another comedy program will seriously damage what I consider to be the greatest franchise in the history of broadcasting. The Tonight Show at 12:05 simply isn’t the Tonight Show. Also, if I accept this move I will be knocking the Late Night show, which I inherited from David Letterman and passed on to Jimmy Fallon, out of its long-held time slot. That would hurt the other NBC franchise that I love, and it would be unfair to Jimmy.
So it has come to this: I cannot express in words how much I enjoy hosting this program and what an enormous personal disappointment it is for me to consider losing it. My staff and I have worked unbelievably hard and we are very proud of our contribution to the legacy of The Tonight Show. But I cannot participate in what I honestly believe is its destruction. Some people will make the argument that with DVRs and the Internet a time slot doesn’t matter. But with the Tonight Show, I believe nothing could matter more.
There has been speculation about my going to another network but, to set the record straight, I currently have no other offer and honestly have no idea what happens next. My hope is that NBC and I can resolve this quickly so that my staff, crew, and I can do a show we can be proud of, for a company that values our work.
Have a great day and, for the record, I am truly sorry about my hair; it’s always been that way.
בתגובה ל: והנה קונאן מגיב ברצינות ובאצילות מאת: yaddo ח"ח על הכנות שלו. ומילא הוא - מה עם כל העובדים שנגררו אחריו לצד השני של היבשת?
בתגובה ל: בדיוק עמדתי לשים לינק לזה (: מאת: יערה ומה יהא עליהם עם כל המעברים האלה? כל הכבוד לו שהוא לא נכנע. תכל'ס הוא אומר להם לבחור בינו לבין ג'יי לנו, אבל נראה לי שאנחנו יודעים לאן NBC נוטה.
בתגובה ל: הניסוי נכשל מאת: yaddo לא הצלחתי לקשר ישירות לקליפ, ואני מאמין שאימבוד לא יעבוד גם. יש בדיחות על המצב בתחילת הקטע ובסופו, אבל הכי כדאי לחכות ל-06:40
בתגובה ל: רשימת עשר של לטרמן: הודעות במשיבון של ג'ף צוקר מאת: yaddo אז לנו קיבל את הטונייט שואו. אם לטרמן היה במקום לנו, הוא ממש לא היה מוותר לטובת לנו כמו שהוא ציפה שלנו יעשה בשבילו.
אם ללטרמן יש טיפת רמה, הוא צריך להזמין את לנו פעם אחת לפני שהוא יפרוש.
בתגובה ל: רשימת עשר של לטרמן: הודעות במשיבון של ג'ף צוקר מאת: yaddo אבל לטרמן הצחיק בקטע הזה
אני לא חלק מהטקסט. אני סתם חתימה
בתגובה ל: קשה לי לומר את זה מאת: fred איש קריות The dramas that would leave you staring at your TV for DAYS! - איך הוא ידע?!
אגב, זה רק בגלל כל הבלאגן הזה שגיליתי מיהו קארסון דאלי. מי רואה תוכנית אירוח באחת וחצי בלילה?
בתגובה ל: הניסוי נכשל מאת: yaddo ג'ימי קימל כג'יי לנו וצ'בי צ'ייס כקונאן.
בתגובה ל: TMZ: לנו חוזר לטונייט שואו. קונאן בחוץ מאת: assafTV הם העבירו את לנו לתוכנית שהביאה הרבה פחות רייטינג, הביאו את אובריאן מניו-יורק, שפכו על התוכנית החדשה הרים של כסף, הפרו שני חוזים, יצאו רע מאוד מהעניין, הפכו לבדיחה של עולם התקשורת - כדי לחזור בדיוק לאותה הנקודה? ג'יי לנו מגיש את התוכנית הלילה?
זה כל כך מטומטם שזה גובל בגאונות. או שלא.
בתגובה ל: אז מה היה לנו פה... מאת: יערה גם אני איתו כמובן, ואני תוהה אם יש כאן מישהו שתומך דווקא בלנו. אם כן, השמע את קולך...
בתגובה ל: אהבתי את התמונה! מאת: רעות כלומר, כנגד קונאן - סתם ככה אין לי כלום נגד האיש, אבל בחייאת, עבר זמנך, קבל קורבנך ופרוש בכבוד.
בתגובה ל: למה שמישהו יתמוך בלנו? מאת: מיקה סבורים שהאשמה הבלעדית היא NBC, ובעיקר ג'ף צוקר, שהחליטו ב-2004 על כל הסיפור הזה של חלופת המנחים.
בתגובה ל: הרבה מתומכיו מאת: yaddo אבל לנו הוא זה שביקשו ממנו לפנות את כיסא המנחה של הטונייט שואו, ולא הסכים. הוא זה שהתעקש - והגה, או הוליד את הצורך להגות - את התוכנית המטופשת שלו, שפגעה בסיכוייו של יורש תכנית הלילה. ואם כל זה לא מספיק - הוא זה שמתעקש שיפטרו את קונאן ויחזירו אותו. ורק על זה מגיעה לו סקילה.
בתגובה ל: 10 שאלות מלנו לקימל מאת: yaddo במיוחד בשאלה החמישית ובסיום.
בתגובה ל: LOL מאת: Rachell הקטע הוא שלאחרונה דובר על "התקרבות" בינו לבין לנו ושניהם גם הופיעו בתכניות האחד של השני, ואני חשבתי שזה ממש מביך מבחינת קימל להתחבר דווקא ללנו המגעיל הזה, אבל עכשיו מתברר שהוא לא באמת חבר שלו אלא מסתלבט עליו, והאמת היא שאני די המום מהאומץ של קימל "להיכנס" בלנו בצורה כל כך חזקה במגרש הביתי של האחרון. האמת? גם לנו נראה המום (במיוחד בסוף).
עוד על המתרחש מאחורי הקלעים של עולם הלייט נייט אפשר ללמוד מהשיחה המרתקת הזאת בין ביל סיונס מ- ESPN לבין מבקר הטלוויזיה הנחשב טים גודמן. סימונס הוא בעל טור פופולארי מאד באתר של רשת הספורט המובילה, אבל בעברו הוא גם שימש ככותב בתכנית של קימל והוא בקיא בנעשה מאחורי הקלעים, ואין לו שום בעיה לדבר.
מהדברים של סימונס עולה שלנו נחשב כאדם מאד לא אהוב, בלשון המעטה, בברנז'ה. הוא עצמו משוכנע שכולם אוהבים אותו, אבל מאחורי התדמית המלוקקת והחביבה מצוי אדם ערמומי וכוחני מאד שנוהג לאיים במרומז על סלבריטאים שאם יופיעו בתכניות של המתחרים הוא לא יקבל אותם לתכניתו ועוד שיטות מכוערות (סימונס גם מספר על "שביתת סטנדאפיסטים" במהלך שנות ה- 70 שבמהלכה לנו נחשב כמי ששיתף פעולה נגד השובתים והדליף מידע נגדם, ומאז אף אחד לא סובל אותו).
בתגובה ל: מעצבנים מאת: yaddo אוי, היה ממש כואב להסתכל על זה. כל הכבוד לקימל, איזה אומץ. לנו - מה לעזאזל היתה הפואנטה של כל זה?
בתגובה ל: הניסוי נכשל מאת: yaddo עם פיצויים ועם האפשרות לעבור לרשת אחרת. גם ניקי פינק מדווחת זאת וגם יריבתה (אחת מני רבים) קים מאסטרס, שתיהן על פי מקורות פנימיים.
בתגובה ל: קונאן ל"ילדי האנרכיה"? מאת: חובצי "and I could use a bad-ass O'Brien on my team...". אני לגמרי רואה את זה קורה. קוקו יהיה סוחר סמים - לא, תמחקו את זה - סוחר *נשק* אירי בתפקיד אורח שמנסה להשתלט על הטריטוריה של הילדים תוך כדי זריקת פאנצ'ים לכל עבר ודקלום שירה אירית מסורתית. רק חבל שקונאן לעולם לא יילך על זה.
בתגובה ל: כן! מאת: רעות לך על זה, קוקו - זה יהיה אדיר!
וקורט - אתה מלך!
בתגובה ל: הניסוי נכשל מאת: yaddo מדווחים ב-THR. הזכויות על הקטעים והדמויות של קונאן, כמו הדוב המאונן, "בשנת 3000" והשולחן המעופף, שייכות ל-NBC. האמת היא שאני לגמרי בעד, אפילו עדיף כך. הרי עיקר כוחו של קונאן הוא בכלל בקטעים שלו בחוץ כשהוא מבקר במקומות בלי תסריטים מוכנים מראש. קטעים חדשים רק יוסיפו לרוח המקורית של תוכנית טרייה, בהנחה שאכן תהיה כזו. הדמות היחידה שיפריע לי אם לא תהיה שם היא כמובן טריומף, אבל דווקא במקרה שלה לא ברור אם הזכויות עליה שייכות ל-NBC או לרוברט סמייגל, שהגה ומתפעל את הכלב.
בתגובה ל: הדמויות של קונאן לא יעברו איתו מאת: yaddo שזה צעד שמסמן יותר מהכל את המניאקיות של NBC בכל הסכסוך הזה. כאילו "בסדר, נשחרר אותך ג'ינג'י מעצבן, אבל השטיקים שלך, לא, זה שלנו". מגעילים, ואתם קראתם לפוקס זונות...
אני לא חלק מהטקסט. אני סתם חתימה
בתגובה ל: הדמויות של קונאן לא יעברו איתו מאת: yaddo תמורת האינטרפטר.
אני מקווה ש NBC לא יטענו שיש להם זכויות יוצרים על פייר ברנארד וג'ורדן שלנסקי.
בתגובה ל: הניסוי נכשל מאת: yaddo
Yes! yes! almost guaranteed!
בתגובה ל: לנו מספר את הצד שלו בעניין מאת: יערה אחד לפוקס, השני ל-ABC ושלום על הוליווד.
בתגובה ל: שיעזבו את NBC שניהם ודי. מאת: מיקה כך הם אמרו בריש גלי לאור השמועות שקונאן יכול לחפש אצלם מקום.
בתגובה ל: אם כבר קליפים... רעות, ראית את זה? מאת: פשוט יעל באמת חיכיתי לשמוע מה היתה התגובה שלו להצעה של קורט. הצבעתי גם. חבל שהוא לא לקח את ההצעה להשתתף בעונה השלישית של סאנס ברצינות, ולו רק לתפקיד אורח של פרק אחד. זה היה יכול להיות מעולה. למה את לא רואה סאנס? זו סדרה מצויינת.
בתגובה ל: נורם מקדונלד מברך את קונאן על התכנית החדשה מאת: _A_P_ ללא תוכן
בתגובה ל: הניסוי נכשל מאת: yaddo (או שפספסתי ותוזז הודעתי לשרשור המתאים סליחה ותודה?)
הנאום שלו בסוף היה מדמיע. אם היה לי כובע הייתי מורידה אותו בפני קונאן על המילים המדויקות ומלאות היושרה ובכלל על כל שבוע השידור האחרון שלו ב"טונייט שואו". ניל יאנג היה מלך. טום הנקס גם. תמיד חיבבתי אותו יותר מחוץ לסרטים. וויל פרל היה הזוי אבל משעשע, ולמה לא נתנו לבק מיקרופון, לפחות לקולות רקע?
ואורחי הפתע בתוכניות האחרונות היו נהדרים. ספוילר בלבן: סטיב קארל, איזה אדיר. וגם אד הלמס.
(בארץ ישודר כמדומתני ביום שלישי)
בתגובה ל: רגע, אף אחד לא דיבר על הפרידה מקונאן? מאת: סטיבי ובניגוד להרבה תוכניות בשבעת החודשים האחרונים, גם ממש מצחיק. קונאן התרגש כל כך, שכמה פעמים במהלך נאום הפרידה הוא היה על סף שבירה וכמעט פרץ בבכי.
בתגובה ל: היה ממש מרגש מאת: Krunos הנה נאום הפרידה (עם הסיכום הקצר שלפניו).
בתגובה ל: רגע, אף אחד לא דיבר על הפרידה מקונאן? מאת: סטיבי היה מצחיק, היה מרגש, אני מקווה שהוא יקבל תוכנית חדשה בקרוב. מאוד תחסר לי מנת הקוקו היומית כל בוקר.
בתגובה ל: רגע, אף אחד לא דיבר על הפרידה מקונאן? מאת: סטיבי
בתגובה ל: חיפשתי שרשור נפרד עבורה, לא חשבתי שתרד זה פעיל עוד מאת: יעל וזהו למי שלא יודע/ת - לנו התארח השבוע אצל אופרה ווינפרי (המקום שאליו הולך כל מי שהתדמית שלו נפגעת כחלק מ"בקרת נזקים"), והוכיח - למי שעדיין לא הבין את זה - שהוא Douchebag אמיתי, בראיון מתבכיין שבו האשים את NBC וגם את קונאן (על כך שלא הביא מספיק רייטינג. כאילו שב- 7 החודשים הראשונים שלו באותו ג'וב המספרים שלו היו כאלה מרשימים) בפיאסקו המביך של ה"לייט נייט", הודה ששיקר בפומבי כשאמר שהוא רוצה לפרוש אחרי החילוף עם קונאן כשבעצם מלכתחילה ידע שהוא ממש לא רוצה לפרוש, טען שהוא בכלל רצה להמשיך כדי "שתהיה עבודה לצוות המסור שלו" (אה, ברור!) ואמר שהוא יודע שמה שעשו לקונאן זה לא פייר, אבל "היי, טלוויזיה היא לא משהו פייר".
בנוסף, הוא טען שג'ימי קימל "Sucker Punched Me" כאשר האחרון (כזכור) הכניס לו באבי אביו במהלך Segment בתכנית של לנו עצמו, ואף התפאר בכך שהוא יכול היה לערוך את כל הקטע אבל בחר להראות אותו, למרות המבוכה שהוא גרם לו.
ג'ימי קימל ראה את הראיון והחליט להמשיך להיכנס בו בברוטאליות וכך עשה בתכנית האחרונה שלו.
הוא עשה את זה בשני חלקים:
החלק הראשון - ג'ימי מספר מה באמת קרה מאחורי הקלעים של הקטע הזה, ואיך האנשים של לנו ניסו להכתיב לו שאלות שבכלל לא קשורות לבלאגן עם קונאן אבל הוא סירב:
החלק השני - ג'ימי מקרין קטעים מהמונולוג המרגש של לנו על רקע "Everybody Hurts" של REM: