בתגובה ל: Stefon Harris מאת: עופר צ מילט ג'קסון, שלא לחינם נקרא הויבראפון שלו vibraharp
אלברט אינשטיין 1. רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עדיין לא בטוח לגבי הראשון. 2. מהו תורת היחסיות? שים ידך על תנור לוהט לדקה - ויראה בעיניך כשעה. שב ליד בחורה יפה שעה - ויראה לך כדקה.
בתגובה ל: סולואים אהובים בויברפון מאת: אלון מרקוס השת"פ בין ליונל המפטון וצ'יק קוריא
ועוד שת"פ שמוציא את הטוב מהמפטון, עם אוסקר פיטרסון
בתגובה ל: סולואים אהובים בויברפון מאת: אלון מרקוס ובמיוחד ב-extended play החי מ-2002. כל סולו שלו שם מעולה. מתמחה בלבנות גרובים קטנים ואז לשבור אותם לחלקים. ואז לבנות שוב. למשל כאן, החל מדקה 03:10 בערך:
דרך אגב, גם בשירשור הסולואים האהובים בטרומבון אני מתכוון לשים את הטיוב הזה.
בתגובה ל: סולואים אהובים בויברפון מאת: אלון מרקוס גארי ברטון האחד והיחיד. שניים אהובים:
drifting petals מתוך matchbook עם ראלף טאונר:
ו- bud powell מתוך zurich 1979 עם צ'יק קוריאה: (לא מצאתי את גירסת האלבום, הנה תחליף ראוי)
בתגובה ל: the four-mallet master מאת: בוריס שני קטעים מתוך האלבום המרענן שלו מסוף שנות השישים, גם ג'רי האן בגיטרה ועם עצמו בפסנתר
בתגובה ל: the four-mallet master מאת: בוריס לצערי אין גירסא ביו טיוב אבל בדיסק הדואט עם צ'יק (אני חושב שב Native Sense) יש גירסא של ארמאנדו'ס רומבה שיש בה סולו ויברופון בלתי נשכח, לפחות מבחינתי. ממליץ...
בתגובה ל: סולואים אהובים בויברפון מאת: אלון מרקוס
אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים. אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק. (ג'ורג' ברנרד שואו, 1856-1950)
בתגובה ל: סולואים אהובים בויברפון מאת: אלון מרקוס משום מה אני הרבה יותר אוהב אותו כשהוא סיידמן. לקח חלק בכל כך הרבה בלו-נוטים קלאסיים שהצליל שלו ממש מזוהה אצלי עם הלייבל. הנה אחד המעולים ביותר, בשירותו של ג'קי מקלין:
וגם אצל אנדרו היל:
בתגובה ל: סולואים אהובים בויברפון מאת: אלון מרקוס
בתגובה ל: פנו דרך לקלסיקה מאת: ברק ויס וכמובן עם הקטע הזה! הסמל המסחרי שלו.
אלברט אינשטיין 1. רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עדיין לא בטוח לגבי הראשון. 2. מהו תורת היחסיות? שים ידך על תנור לוהט לדקה - ויראה בעיניך כשעה. שב ליד בחורה יפה שעה - ויראה לך כדקה.
בתגובה ל: סולואים אהובים בויברפון מאת: אלון מרקוס אבל זה אחד הזיכרונות הג'אזיים הראשונים שלי.
בתגובה ל: סולואים אהובים בויברפון מאת: אלון מרקוס תמיד היה ויהיה מספר 1 עבורי והדיסק הזה ווס מדהים.
Jazz is my life
בתגובה ל: מילט ג'קסון ללא ספק מאת: רז סקלס זה בהרכב עם לארי קורייל
Jazz is my life
בתגובה ל: גארי ברטון גם מאלתר מגניב מאת: רז סקלס ללא תוכן
Jazz is my life
בתגובה ל: גארי ברטון גם מאלתר מגניב מאת: רז סקלס
Jazz is my life
בתגובה ל: סולואים אהובים בויברפון מאת: אלון מרקוס רביעיית סטן גטס, לונדון 1966. מתוך הסדרה Jazz Goes To College של המפרי ליטלטון.
אחרי הסולו של ברטון סטן גטס מבקש מהקהל בטוב לב אופייני שלא ימחאו יותר מדי כפיים כדי שהוא לא ייאלץ להעלות לברטון את השכר.
בתגובה ל: סולואים אהובים בויברפון מאת: אלון מרקוס ובמיוחד To My Queen, prestige 1962
Walt Dickerson vib Andrew Hill p George Tucker b Andrew Cyrille d
את הקטע הארוך והמהפנט הנושא את שם האלבום לא מצאתי בטיוב, אבל שווה מאוד מאוד לדוג אותו. זה הקטע השני:
בתגובה ל: סולואים אהובים בויברפון מאת: אלון מרקוס
אני שלך ואת שלי
בתגובה ל: סולואים אהובים בויברפון מאת: אלון מרקוס
אלברט אינשטיין 1. רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עדיין לא בטוח לגבי הראשון. 2. מהו תורת היחסיות? שים ידך על תנור לוהט לדקה - ויראה בעיניך כשעה. שב ליד בחורה יפה שעה - ויראה לך כדקה.
בתגובה ל: סולואים אהובים בויברפון מאת: אלון מרקוס ללא תוכן
אלברט אינשטיין 1. רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עדיין לא בטוח לגבי הראשון. 2. מהו תורת היחסיות? שים ידך על תנור לוהט לדקה - ויראה בעיניך כשעה. שב ליד בחורה יפה שעה - ויראה לך כדקה.
בתגובה ל: שרשרו הנה את שם הזוכה. (לא צריך לסמס) מאת: jazzman ללא תוכן
אלברט אינשטיין 1. רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עדיין לא בטוח לגבי הראשון. 2. מהו תורת היחסיות? שים ידך על תנור לוהט לדקה - ויראה בעיניך כשעה. שב ליד בחורה יפה שעה - ויראה לך כדקה.