שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



היום השני


היום השני
פורסם לפני 3501 ימים     מאת chiuaua     אין תגובות    

יש אנשים שמאד אכפת להם מהבלוז. אפילו מרחיקים לכת ואומרים שכל הג'אז, בא בכלל מהבלוז. ואפילו יגידו שאם אתה לא יודע לנגן את הבלוז, אתה לא יודע לנגן ג'אז. יש גם שאמרו שרק שחורים ויהודים יודעים לנגן בלוז. לא יודע לגבי זה (למרות הגאווה המסויימת להכלל בכזה משפט). אבל אין לי ספק שאני אוהב לנגן את הבלוז.
והחזרה של היום התחילה עם הבלוז. ועוד איך.
Blowin The Blues Away
בעשר בבוקר. ועוד אחרי דרינק או שניים בפסטיבל אתמול, דרינק או שניים בבר בנחלת בנימין (שבו עופר גנור ניגן פתאום) ודינק או שניים עם טל רונן (אחרי הופעה מעולה בעיני).
ומהר. מנגנים מהר. זה בלוז מהיר. ורוני קיובר בהחלט יודע לנגן את הבלוז. ומהר. מאד מהר. אני חייב וידוי קצר- הוצאתי מעט סולואים בחיי ובגדול אפשר להגיד שאני לא אוהב להוציא סולואים, כלומר ללמוד אותם משמיעה מהאלבום. אבל את הסולו של ג'וניור קוק על השיר הזה, הוצאתי ועוד איך. אחד מהראשונים שהוצאתי. אז אפשר להגיד שהבלוז הזה קרוב עוד יותר לליבי. לא מקל לנגן אותו. בטח שלא כזה מהר, בטח שלא לקחת סולו אחרי רוני קיובר. אבל זה כיף. מה זה כיף. מוי כיף.
בטח ובטח עם כזה רית'ם סקשן. ממש ממש תענוג. וכפי שאמרנו אתמול- מלחיץ. אבל כיף :)
המשכנו עם לא מעט מסיקה אחרי זה. וגם לא מעט בלוז אחרי זה. ובגדול קראנו את כל המוסיקה להופעה. כך שעכשיו נשאר רק לעבוד על דקויות, על המוסיקה האמיתית. ולהתגבש עוד יותר כלהקה, שזה הכי כיף בעצם. ולשמוע עוד קצת מרוני קיובר מנגן את הבלוז. כי כדאי.
מלחיץ?

אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך



מאמרי הקהילה
אומנות הטריו (7)
מאת בן אהרוני. חלק שביעי מהסדרה המאיימת להיות ארוכה יותר מ"היפים והאמיצים". והפעם הרכבי טריו ברוח ECMית (אבל לא רק)
10/4/2009
אומנות הטריו (6)
מאת: בן אהרוני. חלפו להם 120 יום מאז הפוסט האחרון של אומנות הטריו (5) והנה עוד כמה טריו פסנתר ששמעתי לאחרונה, ןהם מומלצים, כמו שאר ההמלצות בפינה הזו.
16/3/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - חליל בג`אז: משנות ה-70 ועד היום
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק הרביעי והאחרון (בינתיים) בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז מוקדש לחליל משנות ה-70 של המאה ה-20 ועד היום. תקופה שהתחילה בפיוז'ן ובפרי ג'אז, המשיכה בתחיית המיינסטרים והיום מתפתחת(?) לכל הכיוונים. כתב: ברק ויס
1/1/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - שנות ה-60
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק השלישי בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז יוקדש לחליל בשנות ה-60 של המאה ה-20. עשור זה הוא לטעמי השיא ביצירתיות החליל בג'אז. הוא מאופיין בשיאי טכניקה ובשתי השפעות מוסיקליות מרכזיות: המוסיקה הקלאסית-מודרנית והבוסה נובה מברזיל. כתב: ברק ויס
1/1/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - שנות ה-40 וה-50
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק השני בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז יוקדש לשנות ה-40 וה-50 של המאה ה-20, השנים בהם החליל הפך להיות כלי לגיטימי בעולם הג'אז. כתב: ברק ויס
1/1/2009
חליל בג`אז: סקירה הסטורית - ראשית הג`אז
תפקידו של החליל בג'אז מעולם לא היה מרכזי. דווקא בשל כך חשוב לטעמי לספר את סיפורו של החליל בג'אז. הפרק הראשון בסקירה ההסטורית על החליל בג'אז יוקדש לחלילני הג'אז הראשונים בשנות ה-20 וה-30 של המאה ה-20. כתב: ברק ויס
1/1/2009



המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.1250)