|
האם למישהו יש מידע על מופעים בפסטיבל הקרוב. מדובר על עוד חודש וחצי...
|
|
בתגובה ל: פסטיבל הג'אז באילת חורף 2013? מאת: hughesErik Truffaz שמגיע השנה http://eriktruffaz.com/concertsבכל מקרה נראה שהם עומדים לפרסם את התוכנייה המלאה ממש בימים הקרובים.
|
|
בתגובה ל: בינתיים אני יודע רק על מאת: noak2000 ללא תוכן
|
|
בתגובה ל: פסטיבל הג'אז באילת חורף 2013? מאת: hughes ללא תוכן
|
|
בתגובה ל: פסטיבל הג'אז באילת חורף 2013? מאת: hughes מתוך התוכנייה:
"את שמו של בנג'מין טאובקין מזכירים בנשימה אחת עם פסנתרנים כמו קית' גארט וביל אוונס"
וואללה ? עד כדי כך ? מישהו מכיר אותו ? אני מת לדעת מי הם אלה המזכירים את שמו בנשימה אחת עם ג'ארט ואוונס....
|
|
בתגובה ל: בנשימה אחת מאת: yairjazz באותה הנשימה ממש.
|
|
בתגובה ל: ככל הנראה אותם אלה שמזכירים את רולינס וניו אורלינס מאת: ניצן קרמר ללא תוכן
|
|
בתגובה ל: ככל הנראה אותם אלה שמזכירים את רולינס וניו אורלינס מאת: ניצן קרמר ללא תוכן
|
|
בתגובה ל: מה לא ידעתם שג'ואל פראם מנגן על קרש כביסה? מאת: ברק ויס ללא תוכן
|
|
בתגובה ל: קרש כביסה זה הכלי השני שלו. מאת: yairjazz ללא תוכן
|
|
בתגובה ל: והראשון מה? טוּבה? מאת: ברק ויס ללא תוכן
|
|
בתגובה ל: טובה זנגריה מאת: ניצן קרמר ללא תוכן
|
|
בתגובה ל: טובה זנגריה זה ליד ראש פינה, לא בלואיזיאנה מאת: ברק ויס ללא תוכן
|
|
בתגובה ל: טובה זנגריה זה ליד ראש פינה, לא בלואיזיאנה מאת: ברק ויס
אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים. אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק. (ג'ורג' ברנרד שואו, 1856-1950)
|
|
בתגובה ל: יש להם סנגרייה טובה שם? מאת: ארנון גלבוע איך אלך לעבודה עכשיו ?
|
|
בתגובה ל: בנשימה אחת מאת: yairjazzועזוב השוואות. טאובקין יופי של פסנתרן, גם כשהוא עושה שורו ברזילאי וגם בג'אז עכשווי ![http://cps-static.rovicorp.com/3/JPG_500/MI0000/901/MI0000901418.jpg]() אהבתי את שני אלה. ממליץ לך לפחות לטעום.
אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים. אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק. (ג'ורג' ברנרד שואו, 1856-1950)
|
|
בתגובה ל: קח נשימה מאת: ארנון גלבוע העניין הוא רמת הטקסטים שמוצעים לקהל הרחב כדי לקדם מופע. יש לא מעט פסנתרנים מצוינים בעולם היום, גם כאן בישראל אני יכול למנות לא מעט, זה עדיין לא הופך את הטקסט הזה לכזה שמכבד את המוסד שבמסגרתו נערך המופע הזה. מדובר בפסנתרן אלמוני, מוכשר ככל שיהיה והניסוח פה ממש מחטיא את האמת. הדבר העצוב הוא שמאוד בקרוב נישאר עם הטקסטים של רולינס בניו אורלינס והנשימות של אוונס וג'ארט כספינות הדגל של ה"סצנה" של הג'אז בישראל ועל כך חבל.
|
|
בתגובה ל: ארנון נדמה לי שיאיר לא הטיל דופי בטובאקין מאת: ניצן קרמר של ה'סצנה' המקומית. הלוואי.
|
|
בתגובה ל: שזו תהיה הצרה הגדולה מאת: בוריס ללא תוכן
|
|
בתגובה ל: קח נשימה מאת: ארנון גלבוע אין לי בעיה לגופו של הפסנתרן (שאותו עדיין איני מכיר ובוודאי אשמח להכיר) יש לי בעיה עם הקשקוש שפורסם בתוכנייה ועם האיש שאישר (או ניסח) אותו.
אני מבין שדג'יברי לא מנהל גם את פסטיבל החורף...
|
|
בתגובה ל: ניצן ענה היטב בשמי מאת: yairjazz ועשוי אף להרחיק קהל כמונו. שליטה מינימלית בחומר, קצת איפוק ועזרה/עריכה של איש מהתחום, לא יזיקו ליח"צנים האלה, שמנסים למכור לנו הופעות ג'אז בשיטות שמוכרים בהן ג'ינס, ארטיק או פוליטיקאי.
אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים. אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק. (ג'ורג' ברנרד שואו, 1856-1950)
|
|
בתגובה ל: ניצן ענה היטב בשמי מאת: yairjazz ולהפקה לא לצאת בהפסדים אז אני ממש לא מבין מה הבעיה. בכל תכניה של פסטיבל\סידרת ג'אז ובכל קומוניקט של מופע ג'אז יש אי-דיוקים בעובדות והגזמות בסופרלטיבים, לעיתים פראיות. גם בחו"ל אגב. הטקסטים הללו לא נועדו לך ולשכמותך (-:, שהרי אתה כבר מזמן לא מחליט אם להגיע לקונצרט לפי מה שכתוב בהם. קהל היעד שלהם הוא צרכני תרבות גנריים ששמעו על\את ג'ארט ואוונס וצריכים את הניימדרופ כדי לבוא דווקא למופע הזה. וכאלה יש לא מעט. יתרה מזאת, אני חושד שההאדרה הזאת וההפניה לאוונס יגרמו להם גם להינות יותר מהמופע עצמו, וגם זה בסדר גמור. מה רצית שיהיה כתוב? 'רביעיית ג'ואל פראהם - סקסופוניסט מעולה שמתישהו בסוף שנות התשעים הסתמן כהבטחה הגדולה הבאה של המיינסטרים ומאז לא ממש הצליח לקיים אותה, לפחות ברמה המסחרית, וזאת למעשה הסיבה שיכולנו להביא לכם אותו לארצנו הלא אטרקטיבית בפעם השלישית בעשור האחרון ובמחיר שפוי יחסית. בנוסף להתמחותו בנגינת סטנדרטים פראהם הוא גם מלחין מרתק ופורה אבל אל דאגה - לכם הוא ינגן רק את הקטעים הידועים יותר של אביו ומולידו סוני רולינס הגדול ואתם תוכלו לזמזם יחד איתו את הנעימות הכה אהובות. מלווים - גלעד אברו ושי זלמן, כרגיל.'
|
|
בתגובה ל: אם זה גורם לעוד כמה אנשים לצאת מהבית מאת: בוריס ללא תוכן
אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים. אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק. (ג'ורג' ברנרד שואו, 1856-1950)
|
|
בתגובה ל: אם זה גורם לעוד כמה אנשים לצאת מהבית מאת: בוריס ללא תוכן
|
|
בתגובה ל: אם זה גורם לעוד כמה אנשים לצאת מהבית מאת: בוריס ובכל זאת הייתה אחלה הופעה.
פראהם סקסופוניסט מצויין עם צליל נפלא וטכניקה to die for. עמית פרידמן הפתיע אותי לטובה, גם ברמת הנגינה שלו ולא פחות באיכות העיבודים.
ואפילו נהניתי מהוד מושונוב, שאם רק יתפקס קצת ופחות יתפזר לכל הכיוונים באותו סולו, הוא יהיה פסנתרן נהדר.
|
|
|
בתגובה ל: פורטיקו הבריטית ביטלה מאת: ברק ויס ללא תוכן
|
|
בתגובה ל: הזדמנות מצויינת להביא הרכב אחר מאת: yairjazz מעניין כמה הברזות והחלפות עוד יהיו בחודש הקרוב. מזל שהפסטיבל מתקיים 3 ימים לפני הבחירות ולא אחריהן ;)
אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים. אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק. (ג'ורג' ברנרד שואו, 1856-1950)
|
|
בתגובה ל: אכן, Jacky Terrasson Trio מאת: ארנון גלבוע מצידי שיבטלו עוד כמה מהתכנית המקורית אם אלו התחליפים.
|
|
בתגובה ל: עדיף התחליף על המקור- ביג טיים. מאת: ניצן קרמר ללא תוכן
אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים. אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק. (ג'ורג' ברנרד שואו, 1856-1950)
|
|
בתגובה ל: הזדמנות מצויינת להביא הרכב אחר מאת: yairjazz להביא תחליף משודרג. אני רק שואל את עצמי, איך זה שלא הביאו אותו מלכתחילה?
אולי נדבר עם דובי לנץ ונעזור לו להביא את pepper legacy במקום ההרכב הבא שיבטל ?
|
|
בתגובה ל: שמח ש״קברניטי הפסטיבל״ השכילו מאת: yairjazz מודה שמעולם לא שמעתי את פוטיקו. מה שברור הוא שטראסון יותר מוּכר - ולכן כנראה יותר ימכור.
|
|
|
בתגובה ל: עוד ביטול, הפעם מהפוסטר בוי של הפסטיבל מאת: בוריס אפשר לתפור פסטיבלון אלטרנטיבי בעיר הלבנה ולהפגש לערב או שניים
14.1 גיא לוי טריו עם יונתן אלבקלק ויונתן רוזן 15.1 דואו יובל כהן וניתאי הרשקוביץ 16.1 Gasper Bertoncelj Trio 17.1 רות דולורס וייס עם יהוא ירון ועוזי פיינרמן 19.1 אבישי כהן בפרוייקט החדש עם 2 מתופפים 2 גיטריסטים ודג'יברי אחד
אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים. אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק. (ג'ורג' ברנרד שואו, 1856-1950)
|
|
בתגובה ל: אותו שבוע בלבונטין גדוש בג'אז מקומי וירקות אחרים מאת: ארנון גלבוע ללא תוכן
|
|
בתגובה ל: מי יודע לספר משהו על הגספר הזה? מאת: בוריס הוא נגן מעולה ובמקרה יצא לנו לנגן הרבה יחדיו בזמן האחרון. הוא סלובני במקור וחי תקופה בוינה ואח"כ בניו יורק למשך משהו כמו שמונה שנים.
הוא ניגן והקליט עם כל מיני חבר'ה לפני שהוא החליט להגיע ארצה (בעקבות חברה שלו שהיא ישראלית). אפשר להקשיב לכמה דברים שלו באתר שלו (גוגל על השם). הוא אמר לי שהוא הולך לנגן בלבונטין עם בסיסט סלובני שהם די גדלו ביחד וניגנו המון יחד ועם עוד פסנתרן סלובני שחי בניו יורק הרבה זמן והוא אמר שהם הולכים לנגן די old fashion ושהוא מאוד מצפה לזה.
אז אם אתם בעניין סלובנים שמנגנים טריו פסנתר די קלאסי שווה לבדוק.
|
|
בתגובה ל: עוד ביטול, הפעם מהפוסטר בוי של הפסטיבל מאת: בוריסדווקא ג'ורדן, שפרש מהופעות למשך שנים ארוכות, בגלל שלא הסכים להיכנע ללחצים ולתכתיבים של מפיקים ומנהלים, דווקא הוא נכנע לפלסטינים ? יצאת מעפן, סטנלי.
|
|
בתגובה ל: מאת: yairjazzמייל שקיבלתי עכשיו; לצערנו אנו נאלצים להודיע על ביטול השתתפותו של סטנלי ג'ורדן בפסטיבל וזאת בשל לחצים שהופעלו עליו מארגונים פרו פלסטיניים הקוראים להחרים את ישראל. Kurt Rosenwinkel Standards Trio יחליף את סטנלי ג'ורדן טריו, הכרטיסים למופע של סטנלי ג'ורדן תקפים למופע החלופי, או ניתן להמיר אותם לכל מופע אחר בפסטיבל או לקבל החזר כספי בנקודת המכירה בה נרכשו.
|
|
בתגובה ל: Kurt Rosenwinkel Standards Trio מאת: noamj ללא תוכן
אני שלך ואת שלי
|
|
בתגובה ל: מה? קורט רוזנווינקל מגיע לפסטיבל? מאת: דורון קנת ברירות המחדל עולות על התכנון המקורי.
|
|
בתגובה ל: המגמה נמשכת מאת: ניצן קרמר זה היה הפסטיבל הטוב ביותר שהיה שם אי פעם.
אני שלך ואת שלי
|
|
בתגובה ל: ניצן - זוכר את הפסטיבל האחרון שבו זה קרה באילת? מאת: דורון קנתאם אתה מתכוון לפסטיבל שבו הופיע ג'ורג' קולמן אז אנחנו תמימי דעים. :-)
|
|
בתגובה ל: מאת: yairjazzללא תוכן
|
|
בתגובה ל: אני התחלתי לחשוד מהרגע שראיתי ג'ורדן בשם שלו מאת: אלון מרקוס לחגיגות הנצחון של הליכוד ביתנו 3 ימים אח"כ
אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים. אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק. (ג'ורג' ברנרד שואו, 1856-1950)
|
|