שם משתמש: סיסמא:
הרשמה לאג'נדה



מדריך למשתמשי הפורום חיפוש בפורום כללי פורום טלנובלות ימי הולדת כמה פרקים יש לפורום בנענע

בחורים רעים 17-18


MaleFlower_Red בחורים רעים 17-18 Flower_RedMale
פורסם לפני 3728 ימים     מאת asole     סה"כ תגובות: 35     תגובה אחרונה לפני: 3724 ימים

הפרקים של שבוע שעבר היו כל כך משמימים שפשוט לא הצלחתי להביא את עצמי לכתוב עליהם (פרקי השבוע הרבה יותר טובים לדעתי), ראיתי את פרק 17 ביום ראשון אאל"ט וכשצפיתי בפרק 18 ביום שלישי לא זכרתי אפילו מה היה בפרק הקודם, טוב שיש סיכומים של דרמבינס, אחרת נראה לי שבקושי הייתי יכולה לכתוב חמשיר על אירועי הפרקים של שבוע שעבר:

הוריה של ג'אנדי עוזבים את העיר
והיא סאן מוצאים דירה להשכיר
מונקי מחזיקה את ג'ון פיו בחבל קצר
גא אול פוגשת את אהבתו הראשונה של הכדר
ולבסוף מונקי מבינה שארוסה זה לא קיר

ומעניין שדווקא כשאני נזכרת וכותבת על הפרקים אני רואה שדווקא היו הרבה התפתחויות דרמטיות וקטעים מעניינים, הבעיה היא שהסצינות החשובות הן כמו צימוקים בדייסה, יש יותר מידי סצינות משעממות ונמרחות עם ג'אנדי וג'י הו והסבא המעיק שבולעות הכל בים של שיממון, אז פשוט החלטתי להתעלם מהן לגמרי וזה משפר פלאים את המצב...

הקטע המוזר בעלילה הוא שג'ון פיו היה במקאו איש עסקים צונן שוויתר על ג'אנדי כדי שאימו לא תפגע בה ולשם כך העדיף להראות בעיניה כבחור מאנייק כדי שתמשיך בחייה.
עד כאן - הגיוני.
אבל אז ג'ון פיו חוזר לסיאול ולבית הספר כאילו כלום, ומחזר אחרי ג'אנדי כמו בהתחלה.
WTF?
נראה כאילו נבחרו שני קווי עלילה אבל התסריטאים (או כותבת המנגה שמבוססת עליה הסדרה) לא החליטו באיזה קו לבחור, אז הם פשוט הלכו על שניהם.
מה אני אגיד לכם, יש להם מזל גדול מאוד עם השחקן הראשי שמצליח להיות אמין למרות כל הבלגן הזה.

אז עכשיו המצב הוא כזה: ג'ון פיו מחזר אחרי ג'אנדי אבל לא בגלוי כמו קודם, הוא רוצה להיות בקרבתה אבל כרגע לא יכול להציע לה כלום וצריך לפעול במחתרת. חוץ מזה, עכשיו הוא מאורס ולארוסה שמאוהבת בו ורוצה להיות בקרבתו כל הזמן. ג'ה קיונג ומערכת היחסים שלה עם ג'ון פיו (יחד עם יי ג'ונג וגא אול) הם לדעתי הדבר הכי מעניין שקרה בפרקים האחרונים. ג'ה קיונג היא פשוט ג'ון פיו, רק בבחורה. היא מחזרת אחריו בדיוק כפי שהוא חיזר אחרי ג'אנדי, היא אפילו משתמשת באותם משפטים. זה מעניין אבל איך שמסתכלים על אותה התנהגות באפן שונה כשמדובר הגבר ובאישה, ג'ה קיונג היא קרציה, ג'ון פיו הוא המאהב המושלם, בסופו של דבר שניהם בול אותו הדבר. ג'ה קיונג מחזרת אחרי ג'ון פיו שלא מעוניין בה (כי הוא מאוהב בג'אנדי) וכופה עליו את נוכחותה בכוח, ממש כפי שג'ון פיו כיתר את ג'אנדי מכל עבר, ג'אנדי שגם לא הייתה מעוניינת בו (כי היא הייתה מאוהבת בג'י הו). שניהם מאוד נדיבים למושא אהבתם ושניהם מאוד שתלטנים, שניהם לא מוכנים לוותר, שניהם מתייחסים לאהבה כמו גנרל שממשיך וממשיך לשלוח גייסות להתקיף את המבצר. אין להם גאווה באהבה, חוסר החיבה ואפילו הדחייה שהם מקבלים לא מרתיע אותם ולמרות שהם כואבים הם דוהרים כל הזמן קדימה.

האחות של ג'ון פיו חזרה בפרקים האלו להראות קצת נוכחות והפעם נראה שיש לה סיפור משלה, היא מנסה להציל את אחיה במקום שבו לא הצליחה להציל את עצמה. כשהיא מנסה לדבר עם אימה המכשפה ונכשלת היא מטיחה בה: "רצית מלון ומכרת את הבת שלך, עכשיו את רוצה מיזוג ומוכרת את הבן, מה תעשי שתרצי עוד משהו? כבר לא יהיו לך ילדים לסחור בהם!".


ילדים למכירה, יד ראשונה ממכשפה

בינתיים ג'אנדי ממלאת את מקומם של הוריה וג'י הו עוזר לה לנקות. בורינג! כל הסצינות שלהם כ"כ משעממות אותי... נכון, אמרתי שאדלג עליהן אבל יש פה קצת קו ג'ון פיו בהמשך. ג'אנדי מתעלפת באיזשהו שלב מתשישות, וג'י הו, האביר הנאמן, לוקח אותה לביתו, מזמין לה רופא, וכשהיא ישנה במיטה הוא מנשק את ידה. מכיוון שג'י הו חי בבית מזכוכית (אל תזרוק אבנים ג'י הו!) ג'ון פיו רואה את המחווה, ליבו נחמץ והוא בוכה מרוב תסכול במכוניתו. אגב, אם יש מישהו בעולם שיכול להרשות לעצמו לגור בבית זכוכית זה ג'י הו, החיים שלו כל כך משעממים! ההיי-לייט של חייו זה לאכול פאנקייק.


ג'י הו משחק אותה מנחם בגין


מאחורי הסורגים 3

למחרת ג'אנדי שוב מדממת מהאף. אני לא מבינה למה בקוריאה ויפן חושבים שזה הו כה חינני שהגיבורות שלהם מדממות מהאף, בעיני זה כמו סמארק - רק באדום. לומשנה.

בערב ג'ה קיונג באה לבקר את ג'אנדי בגן המשחקים, אבל היא לא בונה לה פאוויליון של אורות ומנשקת אותה אלא מחבקת אותה מרוב שמחה שסוף סוף היא וג'ון פיו יוצאים מחר לדייט הראשון שלהם. ג'אנדי בקושי מצליחה לגמגם "כה לחי" חיוור, אבל לא נראה שג'ה קיונג שמה לב לחוסר ההתלהבות של חברתה הטובה החדשה. לא שמה לב או לא רוצה לשים לב?

הדייט של ג'ון פיו וג'ה קיונג מתחיל באיזה אירוע שגם שאר חברי ה-F4 נמצאים בו וגם אימו המכשפה של ג'ון פיו והוריה של ג'ה קיונג, האחרונים מדושני עונג, הראשונים ממש לא. משם הם ממשיכים לסרט, למוזיאון הדובים (מ"הנסיכה"?) ובסוף למגדלי סיאול, היכן שג'ה קיונג מתעקשת שיעלו במעלית. כל הדייט ג'ון פיו מתנהל כמי שכפאו שד (או מכשפה...) אבל ג'ה קיונג הייתה בגלגול הקודם חב"דניק והיא מאמינה שמוכרחים להיות שמח. הם עולים במעלית בסופו של דבר, למרות שבהתחלה ג'ון פיו מתנגד, והוא רואה שם את הכתובת שהשאיר מהדייט הראשון שלו עם ג'אנדי. ג'ה קיונג לא רואה כלום ולא רוצה לראות כלום. הכינוי שלה, מונקי, פתאום נורא מתאים לה...


תראה, ציפור!

למחרת בבית הספר היא שוב מנדנדת לג'ון פיו ומבטיחה לרדת ממנו רק אם יעניק לה מחווה שתעניק לה ביטחון: שינשק אותה. ג'ון פיו נזכר בערגה וצער בנשיקות שלו עם ג'אנדי אבל בסוף מתרצה ונותן לג'ה קיונג נשיקה חטופה וקרה שהיא מתמסרת לה לגמרי, למרבה הצער, ג'י הו וג'אנדי נמצאים בצד השני של המסדרון, שומעים אותם ורואים את הנשיקה:




גאוובינס מדרמבינס מעירה פה משהו שאני לא שמתי לב אליו: ג'ון פיו מנשק את ג'ה קיונג שעיניו פתוחות (עיניה סגורות) בניגוד לנשיקה הזו:



זה הזכיר לי את אחת האפיזודות ב"הבעיה שלי עם נשים" הפרואנית, אם אני זוכרת נכון, קרולינה באה בטענות לחוסה כי הוא נישק אותה בעיניים פתוחות וככה לא מתנשקים אנשים מאוהבים או להפך, שזו הייתה הבעיה שלו איתה ואחר כך הוא בדק את סול אם היא עוצמת את העיניים, כל זה היה הכנה לנשיקה הראשונה שלו עם פמלה, אותה הם ביצעו בעיניים סגורות כמו שצריך לפי הספר.

טוב, ג'אנדי כמובן מתרסקת לגמרי מהנשיקה, לא כ"כ הבנתי למה היא לקחה את זה כ"כ קשה כי אחרי הכל היא שמעה את ג'ה קיונג מתחננת לנשיקה ואת התגובות הקרות של ג'ון פיו, זה הרי צריך להיות ברור לכל בר דעת שג'ון פיו לא מעוניין בג'ה קיונג... סליחה, תשכחו מזה, כתבתי בעצמי "בר דעת" אז על מה אני מתפלאת? בכל מקרה, חסרת הדעת וחסר האישיות יוצאים לפוש בחיק הטבע ואח"כ לאכול באחת המסעדות החביבות על ג'אנדי, שם הם נתקלים כמובן בג'ון פיו והמונקי שלו (ג'אוובינס מציינת שזה לא מקרי, ג'אנדי לקחה את ג'ה קיונג לשם ביום הכייף שלהן, לא זכרתי את זה אבל אני שמחה שזה לא עוד צירוף מקרים מפגר) וכולם מתכנסים לדאבל דייט מביך. ג'ה קיונג חובבת האתגרים רואה שיש במסעדה תחרות: האישה שתחסל קערת ראמן ענקית בעשרים דקות תקבל כפרס 50 קופונים לארוחות ראמן. ג'ה קיונג רוצה לזכות בפרס עבור ג'אנדי (שלא ביקשה ממנה) אבל בתמורה מבקשת מכולם שיגשימו לה משאלה.


מי שלא גומר יפה מהצלחת לא מקבל קינוח!

כמובן שהיא מחסלת את הראמן בדיוק בשניה האחרונה וזוכה בקופונים אותם היא מעניקה לג'אנדי ההמומה. והמשאלה? שכולם יצאו איתה לחופשה בת יומיים במלון של משפחתה וזה מה שהם עושים.

במלון הבחורים מכינים ארוחה בסצינה חמודה, אבל כנראה שהתוצאה לא מרנינה כמו העשיה כי ג'ה קיונג מזמינה רום סרוויס. כשהן לבדן, ג'ה קיונג מראה לג'אנדי את המתנה שקנתה לג'ון פיו - טבעות תואמות שבצידם הפנימי חרוט J♥J ממש כמו בתליון הכוכב והירח שג'ון פיו נתן לג'אנדי בבקתת הסקי. לבדה, ג'אנדי יושבת על שפת הבריכה, מתבוננת ובתליון שלה והוגה בעצבות בג'ון פיו, מן הסתם, כששוד ושבר! התליון מחליק לידיה לבריכה! אך ג'אנדי הנחושה שזוכרת שג'ון פיו אסר עליה לאבד את התליון קופצת לבריכה כדי למצוא אותו, היא בסוף מצליחה למשות אותו אך בגלל הפציעה בכתף כמעט טובעת, ומי מציל אותה ומפרגן לנו חלק גוף עליון ערום? ג'ון פיו!


בשבילי הכוכב זה אתה - א'

בשבילי הכוכב זה אתה - ב'

ג'אנדי כמובן לא מבינה איך זה קרה, הרי ג'ון פיו פוחד לשחות! והוא מסביר לה שלמד לשחות כי הוא לא יכל לשאת את העובדה שמישהו אחר יציל אותה (כמו בניו-קלדוניה) ואז כמובן ג'י הו וג'ה קיונג מגיעים, ג'ון פיו נאלץ בצער רב למסור את ג'אנדי לג'י הו, שלוקח אותה משם כשהתליון היקר נשמט מאצבעותיה, מי שמוצאת אותו זו ג'ה קיונג שסוף סוף חייבת להישיר מבט למציאות. היא פונה לג'ון פיו שנמצא לבדו בבריכה ומורידה את החלוק כשהיא נשארת בביקיני שלה ומחבקת אותו חיבוק גב. נו, ברור שג'אנדי חייבת לבוא לבריכה ברגע הזה ולראות אותם ואז לברוח חזרה לחדרה... אבל ג'ון פיו משתחרר מג'ה קיונג ואומר לה: יום אחד את תמצאי את הבחור הנכון בשבילך, ומוסיף, כי זה לא שאת כזו מכוערת... היא אומרת לו שהיא לא רוצה אף אחד אחר מלבדו ושואלת אותו אם הוא מאוהב במישהי אחרת. הוא עונה לה שכן אבל היא לא רוצה לשמוע את השם המפורש אז היא מתנהגת כמו ילדה קטנה שמכסה את האוזניים ושרה ובורחת משם, אבל כשג'ה קיונג לבדה היא לא יכולה לברוח מהאמת, היא נזכרת בפגישה שלה עם ג'אנדי במקאו, בה ג'אנדי אמרה לה שהיא באה לפגוש את החבר שלה ומשווה בין ההקדשה בתליון של ג'אנדי להקדשה בטבעות שלה. ג'ון פיו מחליט שהוא מיצה, שולח לג'י הו אס.אמ.אס ועוזב את המלון, אבל למחרת ג'ה קיונג מתנהגת כאילו עסקים כרגיל, היא פוגשת את ג'אנדי וג'י הו במסעדת המלון ומודיעה להם שלה ולג'ון פיו היה לילה קסום ביחד ושהיא עוזבת אבל הם מוזמנים להשאר. ג'אנדי מפילה מזלג, נראה כאילו אם ג'ה קיונג התכוונה לדקור אותה עם המזלג ולסובב, היא הצליחה. זה יהיה ניצחון קצר מועד אם ג'י הו יספר לה שראה את ג'ון פיו הולך ישר אחרי האינסידנט בבריכה, אבל אנחנו לא רואים אותו מספר לה. במקום זה הם הולכים לאיזה מקדש ואיזה נזיר אומר לו שהבחורה הזו (ג'אנדי) תביא לו משפחה.

קטע מוזר: ג'אנדי כמעט נהרגה פעמיים בגלל התליון: פעם אחת כש"איבדה" אותו בשלג והחליטה לחפש אותו דווקא בלילה בסופת שלגים והפעם, כשקפצה לבריכה למרות שהיא לא יכולה לשחות. אבל אחרי שהיא מאבדת אותו בפעם השלישית, התליון פשוט נמחק מהתודעה שלה, היא לא מחפשת אותו... כלום.


ג'ון פיו בשיער רטוב שווה עוד תמונה

ועוד אחת...

טוב, נו אחרונה, מבטיחה!

בבית, ג'ה קיונג נותנת לג'ון פיו את הטבעות אבל הוא מסרב לקבלן כשהוא רואה את החריטה. גם לג'אנדי מחכה הפתעה בבית: הוריה מחליטים לעזוב ולגור אצל הדוד בדרום ולעבוד על סירת דייג. הם משאירים באחריותה את קאנג סאן ואביה אומר לה שמהיום היא ראש המשפחה. קאנג סאן מפטיר: היא תמיד הייתה... זה אומר שהיא גם צריכה לעזוב את הבית והיא מוצאת לה ולקאנג סאן דירה זולה על גג ביניין בשכונה עלובה.

נעשה קצת אחורה פנה עם יי ג'ונג...

גא אול הולכת ללמוד קדרות בחוג אצל מורה בשם און ג'ה. הן מתחברות (שאר הנשים בחוג מבוגרות) ומפה לשם גא אול מספרת לה שהיא התחילה ללמוד את הנושא בגלל בחור שהיא מחבבת.


און ג'ה

און ג'ה מספרת לה מצידה על אהבת חייה שהוא גם כדר. זה די ברור בנקודה הזו שהן מדברות על אותו הבחור, ואם זה לא היה ברור, הסצינות הבאות מבהירות את זה. יי ג'ונג רואה את אביו המבוסם מפלרטט עם בחורה צעירה בסטודיו שלו. הוא מוכיח אותו על כך שהוא פוגע באימו והאב מספר לו שהייתה רק אישה אחת שהייתה חשובה לו בחייו והוא נתן לה ללכת ומאז כל הנשים בעיניו אותו הדבר. קודם לכן יי ג'ונג נזכר באחיו הבכור שעזב את המקצוע כי לא היה מוכשר מספיק (וגם לא חתיך מספיק אם אתם שואלים אותי, לא ברור איך ליי ג'ונג יצא כזה אח פצלוח) ואביו אומר לו שהוא ממשיך את המסורת המשפחתית בכדרות של הסב (במקום האח) ואת המסורת המשפחתית במאנייקיות של האב. הוא משאיר אותו עם המשפט הדטרמיניסטי: "הדבר האמיתי בא רק פעם בחיים" והולך. לא פלא שיי ג'ונג התנגד כל כך לתאורית האהבה הגדולה והיחידה של גא אול, כשיש לך אבא רומנטיקן בגרוש כזה, כל ההצהרות הרומנטיות הגדולות הופכות לקלישאה עצובה.



און ג'ה פולה כינים מיי ג'ונג

יי ג'ונג שותה ונזכר בעבר, בידידה הכי טובה שלו און ג'ה שהכניסה אותו תחת כנפה והייתה לו כאם ואחות, קן תפילותיו הנידחות... אבל מה? כשהם בגרו יי ג'ונג העדיף להתעלם מכך שאון ג'ה רואה בו מושא רומנטי. הוא אומר לה שבנות הן כמו נוסחה מתמטית שהוא נהנה לפתור והיא עונה לו שהוא נוסחה שהיא איננה יכולה לפתור. יי ג'ונג מחליט להמשיך את ליל השתיה באיזה מועדון ונקלע לאיזו תגרה מיותרת כשהוא מתחיל עם כמה בחורות שבאו עם החברים שלהם...

וכאן יש סצינה משונה. וו בין יושב על הגשר ונזכר בסצינה שבה הוא היה אומלל וספוג רחמים עצמיים כי הוא בא ממשפחת מאפיה, וכולם מסתכלים עליו מוזר, בעצם לא מסתכלים עליו מוזר כי הוא חבר ב-F4 אבל בעצם כן, אבל בעצם לא, ולא נוח לו עם החברים ב-F4 כי הוא מרגיש מוזר כי הם מסתכלים עליו מלמעלה, או מלמטה, או מצדדיו והוא העומד... לא הסצינה הכי קוהרנטית בעולם. מצד אחד - סוף סוף חלק מהעולם של וו בין נחשף, אבל למה בצורה כ"כ מבולבלת ומגושמת? נראה כאילו מנסים לדחוס תהליך של כמה פרקים לסצינה אחת. יי ג'ונג צועק בדרמטיות מוגזמת על וו בין שאיך הוא רואה ככה את החברים שלו ובלה בלה בלה, מוריד אותו מהגשר ומשכיב אותו על מכסה המנוע בקטע הומואירוטי אחול מאניוקי, נראה כאיל הוא תיכף הולך להדביק לו צרפתית, רק גשם היה חסר להשלמת האוירה.



אז לזה מתכוונים כשאומרים BL?

בקיצור, וו בין נזכר איזה חבר אחלה הוא יי ג'ונג ויוצא לחפשו עם אנשי המאפיה אשר לו כי בחושי הג'י-פי-אס החייתיים שלו הוא יודע שיי ג'ונג בסכנה ואיפה בדיוק יי ג'ונג (הוא בטח השתמש בחושים אלו במקאו) אבל למרבה הצער הוא מגיע רק אחרי שאחד הבחורים הקנאים מרסק ליי ג'ונג את היד, ואז הוא מפליא מכותיו בכל הבחורים לבדו אחרי שהוא פוקד על הכנופיה שלו לעמוד בצד כי רק הוא יחטיף למי שהרביץ לחברו מחמל נפשו ומטיף לתוקפי יי ג'ונג מוסר באומרו שהידים של יי ג'ונג שוות מיליונים, כאילו שהם אמורים לנחש את זה לבד.

היד של יי ג'ונג חבושה והוא מקונן על הקריירה שלו ככדר שהלכה פייפן. נראה לי קצת מוגזם להספיד את הקריירה שלו כבר אבל אולי זה חלק מהרחמיים העצמיים, יי ג'ונג נסחף למין מערבולת של חבלה עצמית, גם אם היד שלו יכולה להחלים הוא כרגע רוצה לחשוב שחייו אבודים. אולי זה גם מוריד ממנו את המשא של המסורת המשפחתית. ג'ון פיו בא לבקר אותו ויי ג'ונג משווה את המקרה שלו לזה של ג'אנדי והשחייה. ג'ון פיו מתחקר אותו על הסיבה שג'אנדי פרשה מהשחיה ויי ג'ונג מספר לו שהיא נפצעה כשניסתה להגן עליו מהדוגמן הפסיכופט וביריוניו. יי ג'ונג אומר לג'ון פיו שהוא מבין שבמקאו הוא, ג'ון פיו, התבגר ושאנשים כמוהם יכולים רק להזיק לנשים שהם אוהבים...

גא אול גם באה לבקר את יי ג'ונג, בלי לדעת שהוא נפצע. הייתה לה שיחה מלב אל לב עם און ג'ה ובשיחה הזו המורה לכדרות יעצה לה להיות כנה וישירה עם הגבר שהיא אוהבת, לפני שזה מאוחר מידי, כמו במקרה שלה. גא אול מחליטה ללכת בעקבות עצת מורתה ועושה מעשה מאוד מאוד אמיץ: היא אומרת ליי ג'ונג שהיא רוצה לצאת איתו לדייט. כבר יצאנו, הוא עונה לה. לא, דייט אמיתי, היא מתעקשת ואמורת לו שהיא מחבבת אותו. הוא עונה לה בנוקשות: יש לי שלושה חוקים לדייטים: אני לא יוצא עם בחורות נחמדות, אני לא יוצא עם בחורות טיפשות, אני לא יוצא עם בחורות שהן חברות של החברים שלי... פאוזה... ואת עונה על כל שלושת הסעיפים. אאוץ'! ולמה הוא היה צריך לכנות אותה טיפשה? שתי אפשרויות: א. כמו ג'ון פיו במקאו הוא רוצה להרחיק אותה ממנו לטובתה. ב. הוא מדוכא, הוא אומלל והוא מוציא זה עליה דווקא כי יש לו איזשהו רגש אליה. קצת קשה לדעת מה בדיוק גא אול ליי ג'ונג כרגע, ברור שהוא לא אדיש כלפיה אבל מצד שני הוא חושב על און ג'ה איתה יש לו קשר מהילדות. המצב הזה לא ממש מתבהר בפרקים הבאים, אבל בל נקדים את המאוחר...



בינתיים ג'ון פיו מוצא את ביתה החדש של ג'אנדי ושוכר את הדירה הצמודה. התגעגעתי לקטעים האלו של ג'ון פיו... לטענתו הוא חי בסלמס כמין סוג של מסע התבגרות שהוא צריך לעבור בתור יורש צעיר, הוא צריך להתחשל ובלה בלה בלה... סצינה חמודה בה קאנג מנסה לעזור לו עם ספרטה וג'ון פיו טוען שג'אנדי לא מבינה בכאלו עיניינים כי היא בורה ברטוריקה (היסטוריה). כדרכו הוא כמובן ממלא את הבית בכל מיני מצרכים ומצטרף לארוחת הערב שלהם שמבשל קאנג - ראמן. ג'ון פיו משתלט על חלק הארי של האיטריות, בהתחלה הוא טוען שהאיטריות שקיבלה ג'אנדי יוצר טעימות משלו ומחליף בינהם ואחר כך זולל כל מה שנשאר בסיר. בגללך לא אכלנו כמעט, זועמת עליו ג'אנדי.

ג'ון פיו מספק לנו עוד סצינה משעשעת כשהוא זועק לעזרה מדירתו בגלל איזה חרק - כבר שכחתי שג'ון פיו פוחד מחרקים! ג'אנדי הזועמת (ג'ון פיו הפריע לה ללמוד) באה לעזרתו והורגת את החרק האכזר ונשארת עם ג'ון פיו עד שהוא נרדם.



למחרת ג'ון פיו חוזר לבית הגדול כדי לארוז קצת בגדים ולנצל את העובדה שהמכשפה בחו"ל והמזכיר ג'ונג עוזר לו, אבל באמצע שיחה שלו על ג'אנדי מתפרצת לחדר ג'ה קיונג. ג'ון פיו מתעצבן עליה שהיא תמיד מגיע בהפתעה ושהיא בורה שלא יודעת שצריך לצלצל קודם, ג'ה קיונג לא נעלבת, מודה שהיא צריכה ללמוד הרבה ואז שואלת את ג'ון פיו אם הוא מצלצל קודם לפני שהוא בא... זה מה שאני אוהבת באינטרקציה בין ג'ון פיו ולג'ה קיונג, הם פשוט אותו האדם. ג'ון פיו מבקר את ג'ה קיונג על דברים שהוא בעצמו עושה - הוא תמיד בא בהפתעה, אף פעם לא מודיע, תמיד כופה את נוכחותו ומציב עובדות בשטח. הם היו יכולים להיות זוג נהדר, אם ג'ון פיו לא היה נעול על הפוסטמה. הפרק אפילו מסתיים באפיזודה רומנטית שבה ג'ה קיונג נשכבת על המיטה של ג'ון פיו והוא מנסה להקים אותה בטענתו שזה לא מנומס לשכב ככה על מיטה של מישהו אחר... ונופל עליה.



אגב, אני קוראת את הסיכומים של ג'אוובינס ופשוט מהנהנת, זה ממש קטע, היא אשכרה כותבת דברים שחשבתי עליהם במהלך הצפיה... למשל: חשבתי לי לא פעם שאולי היה עדיף שאת ג'י הו החיוור היה מגלם ג'ונג איל וו (טה יון מ"גבירתי הנאווה"), כי ג'י הו מחייך כל הזמן והחיוכים הקריפים שלו ממש מטרידים אותי וזה מה שגרם לי להתגעגע לחיוכים המקסימים של איל וו. הכריזמה השקטה והמקסימה שלו הייתה יכולה ליצור ג'י הו נהדר (ג'י הו לא דמות פגומה כמו טה יון, שחקן טוב היה יכול להקפיץ את הדמות הזו). חוץ מזה, הוא ומין לי הו חברים במציאות, זה היה יכול להיות קלאסי! ג'אוובינס מזכירה עוד שני שמות שאני לא מכירה כליהוקים אפשריים: ג'י היון וו וג'אנג ג'יון סוק ("בטהובן וירוס", "הונג גיל דונג", "האוונג ג'יני"). אז כמובן הזיווג ג'אנדי וג'י הו היה מהווה תחרות אמיתית לג'ון פיו וג'אנדי. ג'אוובינס חושבת שזו הייתה יכולה להיות בעיה ופה אני חולקת עליה, כרגע יש לנו מצב לא מאוזן לטעמי שהזיווג ג'ון פיו וג'ה קיונג חזק ואילו ג'י הו וג'אנדי חלשים ביחד, אז זה ברור שג'אנדי וג'ון פיו יהיו ביחד בסוף, לדעתי זה היה יכול רק לתבל את העסק ולהוסיף לדמות של ג'אנדי, כי קשה להבין כרגע איך בחורה יכולה להסתכל בכלל על ג'י הו כשג'ון פיו בשטח. זה היה יכול להיות דווקא מעניין לתהות מי עם מי יהיה בסוף. אז גם אפשר היה לפתור את המצב בחילופי זוגות, כמו ב"גברתי הנאווה", אבל כרגע קשה לי לראות את ג'ה קיונג מתעניינת בכלל בג'י הו הדלוח, קשה לי מספיק לסספנד את זה שהיא מתעניינית בג'אנדי... אם כי יש מצב שבתת המודע שלה ג'ה קיונג נדבקה לג'אנדי כדי לנטרל אותה בתור איום רומנטי.

תוקן על ידי asole 13/11/2010 4:59

אהבת את הפוסט? סמן לייק:
הגדרות תצוגה
הודעה מחבר שעה תאריך






אנחנו גם בטוויטר!




צלמית מי ומי ב"שובל של שקרים"
צלמית מי ומי ב"הלוחמת"
צלמית מי ומי ב"בזמן שישנת"
צלמית ספיישלים לסדרות אסייתיות   
צלמית ספיישלים לסרטים אסייתיים   
צלמית מי ומי ב"שדרות ברזיל"
                                       
צלמית מי ומי ב"שקר היופי"

צלמית מי ומי ב"לב משוגע"
צלמית מי ומי ב"מעבר לים"
צלמית הסודות של איסבל- טלנובלה מאת ניר של הלילה
שיחון קוריאני שימושי

מי ומי בלחיות את החיים

מילון הקלישאות הטלנובליות

שקרי האהבה

הטלנובלה דון חואן ועלמתו היפה

ללא ספק - הנפשות הפועלות

יומן חיים - הנפשות הפועלות


המלצה לעמוד הראשי קהילת תמיכה טכנית מנהלי קהילות הסכם שימוש באתר צור קשר השוואת מחירים בתי מלון בחו"ל Copyright ©2007-2009, אג'נדה

(0.0781)