|
|
|
שלום, יש לי שאלה: האם כאשר מקבלים בקשה מחבר בפייסבוק דרך פארמוויל, זה אומר שהחבר שלח לי את הבקשה באופן מכוון או שפארמוויל שולח את הבקשות מבלי שהחבר יודע על כך?
|
|
|
|
עשיתי ריסטרט למחשב והופ, נעלם הסאונד, לא יודעת מה לעשות, ניסיתי להחזיר סאונד בשולחן עבודה בצלילים, לא הולך. מה לעשות? תודה.
|
|
|
שלום לכולם, האם מישהו יכול להמליץ על איזשהי תוכנת הקראה באנגלית העוזרת לאנשים בעלי לקויות למידה? בתודה, מאיה ושלומית.
|
|
|
בתגובה ל: answer מאת: SciFiFan תודה.. השתמשת בה פעם? מכיר מישהו שהשתמש?
|
|
בתגובה ל: תודה מאת: פלונסהשתמשתי בה פעם לפני הרבה שנים בגירסה יחסית ישנה. אני משער שהם שידרגו ועידכנו את התוכנה מאז. לפי הזכור לי היא עושה עבודה טובה. יש להם גירסה לנסיון ל30 יום. שווה לנסות :-) http://www.readplease.com/english/downloads/
|
|
בתגובה ל: תשובה מאת: SciFiFan תודה רבה :) נתקלת באיזשהן בעיות טכניות איתה?
|
|
בתגובה ל: בעיות.. מאת: פלונס אני עבדתי עם התוכנה לפני די הרבה זמן. אני בטוח שהיא שופרה והשתנתה במשך השנים.
הכי טוב זה להוריד את הגרסת נסיון ולנסות בעצמך. אפשר גם לפשפש באתר של התוכנה ולראות אם יש פורומים פעילים כלשהם.
בהצלחה.
|
|
בתגובה ל: תוכנות הקראה באנגלית מאת: פלונס אפשר למצא ביוטיוב הרבה סרטונים עליה.
|
|
|
|
|
סרב פרו נותנים שירות לאסוס ואולי לעוד מותגים, אני לא יודע בדיוק.
ביום הזכרון המסך שלי החליט לעשות לי צרות. פתאום התערבבו כל הצבעים והיה בלתי אפשרי לעבוד איתו. למחרת בבוקר התקשרתי לסרב פרו כדי לטפל במסך במסגרת האחריות, הנציגה אמרה ששליח יבוא לאסוף את המסך. בגלל יום העצמאות, היה יום עבודה קצר למחרת חופש, ידעתי שאת המסך אני לא אקבל הרבה זמן. שאלתי אם אפשר להביא את המסך בעצמי בתקווה שאגיע לשם ואשכנע אותם לתת לי איזה מסך חלופי כדי שלא אתקע עם המטלות שהיו לי להגיש אחרי החופש, הנציגה אמרה שאין בעיה שאבוא בעצמי.
הגעתי אליהם תוך חצי שעה (יושבים בחולון) וביקשתי מסך חלופי, אמרו לי שאין להם מסך לתת לי אבל אם זה כזה דחוף לי יתקנו לי אותו במקום. אחרי חצי שעה בלבד התקשרו אלי לבוא לקחת את המסך המתוקן.
|
|
בתגובה ל: רציתי לתת מילה טובה ל-Serv Pro מאת: clutchless שמח שקיבלת שירות טוב. לצערינו זה לא תמיד ככה. אני יכול לספור ב10 אצבעות את השירות הטוב שקיבלתי מחברה ישראלית בתחום התמיכה, שירות, וכ"ו. מצד שני אני כבר לא יכול למנות את נותני השירות הגרועים שנתקלתי בהם במהלך 30+ שנות חיי.
חבל שזה ככה, ובדיוק בגלל זה יפה שאתה מציין אותם. שעוד נותני שירות ילמדו מהם.
|
|
בתגובה ל: שירות כמו שצריך זה לא מובן מאליו. מאת: SciFiFan ציינתי אותם בגלל שהם סוג של צדיקים בסדום.
אבל לך תדע, אולי נפלתי עליהם ביום טוב, אולי אני יצאתי מרוצה ו-100 אחרים התבאסו מהשירות.
בכל אופן, אני מבסוט עד שהם יוכיחו לי אחרת. :)
|
|
בתגובה ל: רציתי לתת מילה טובה ל-Serv Pro מאת: clutchless ברצוני לתת ציון טוב מאד לשרות שקיבלתי להחזרת מחשב ASUS לפעולה. ביום שבת פסק המחשב מפעולה. לאחר בדיקה הבחתי כי הנורית במטען לא נדלקת. ביום ראשון התקשרתי ל SERVPRO לבדיקת האפשרויות להחזרת המחשב לפעולה. התשובה היתה שישלחו לי מטען תוך שבוע, להפתעתי ושמחתי כבר ביום שלישי הגיע שליח עם המטען ועל כך שלוחה לכם תודתי
|
|
|
בתגובה ל: שקר: החברה הנ"ל מספקת את השירות הכי גרוע בישראל!! מאת: idan06 אולי אחרים קבלו שירות גרוע, את זה אני לא יודע. יותר מזה, בפוסט שקישרת אליו כתוב שצריך ללכת אליהם, אני לא יודע מה איתך אבל לי הציעו לאסוף את המסך מהבית ולהחזיר לי כשיתוקן, אני בחרתי ללכת לשם כי לא רציתי להתקע בחג בלי מחשב וידעתי שזה יהיה מהיר יותר.
|
|
בתגובה ל: שקר זה לא, זה מקרה שקרה לי מאת: clutchless קודם כל סליחה על המילה "שקר" אני פשוט כלכך מתוסכל מהשירות שניתן לי ע"י החברה שאני מוציא מעצמי אמוציות שלא יוצאות בדרך כלל. להלן האינטרקציה שהייתה לי עם SERVPRO מההתחלה (בקצרה): כבל המסך של הלפטופ הלך, נאמר לי שהחלק לא קיים במלאי והם מזמינים מASUS העולמית החלק הגיע לאחר שלושה שבועות כשהתקשרתי (הם לא התקשרו להודיע לי שהטיפול מתעכב יותר מהצפוי) נאמר לי שהחלק הגיע אבל הם מחכים להגעתו של חלק נוסף...שטרם הגיע. מתחילתו ועד סופו - הטיפול במחשב נמשך חודש. לא כל שכן - המחשב הגיע לא תקין - המסך (התקלה שבגללה מסרתי את המחשב) לא עבד... כשהחזרתי את המחשב לתיקון נוסף נאמר לי שזו אשמתי ושהתיקון יעלה כסף (!!) לאחר שיחות שלמות עם "מחלקת השירות" הם "הסכימו" לתקן ללא עלות הגעתי לחולון במיוחד כדי לקצר את זמני התיקון אבל שם קיבלתי יחס משפיל ומבזה מאחד בשם בני ששוב טען שהתיקון בעלות (הוא כלל לא טרח לבדוק במחשב את הסיפור שלי). יצאתי משם בעצבים והתקשרתי שוב לשירות הלקוחות. הפעם היא התנצלה בשמו והבטיחה לארגן שליחות שיקחו את המחשב. כעת - אני כותב את המייל הזה לאחר ששוב עבר חודש ממועד לקיחת המחשב...(להזכיר: אני בלי מחשב יותר מחודשיים) ושוב אותו סיפור - אף אחד לא מודיע על העיכוב וכשאני מתקשר - אותו תירוץ - "חלק אחד הגיע אנחנו מחכים לחלק השני שיגיע" אם אתם לא מחזיקים חלקים במלאי ואתם יודעים שלוקח להם זמן להגיע אז למה אתם מתחייבים בפני הלקוחות זמן טיפול של שבוע?!
המחשב המדובר רק בן חצי שנה ושמרתי עליו מאוד מבחינת שריטות... אחרי התיקון הראשון הוא חזר שרוט כולו... בוא נראה איך הוא יחזור אחרי התיקון השני... אני כבר מיואש מהחברה הזו ובכלל מ ASUS...
|
|
|
איך ניתן לפתוח חשבון מישני בפייסבוק ?
|
|
|
ניכנסתי למייל שלי בנענע ואז זה הראה לי שאני צריך לשדרג למייל החדש אז שידרגתי.. עכשיו הכל סבבה ונוספה לי למייל הספרה 10 ..@nana10 הבעיה שלי היא ששכחתי את הסיסמא שלי בפייסבוק ושאני רוצה לאפס סיסמא אז זה נשלח למייל הישן שלי בלי הסיפרה 10 ואני לא מקבל את הודעת האיפוס סיסמא בדואר החדש.. מה אני אמור לעשות? .. תודה.
|
|
|
|
האתר... היה לי קישור דרכו הייתי מעדכן - הוא לא עובד
|
|
|
|
הרבה אנשים מחפשים עיצוב תמונות בפוטושופ ואפקטים בפוטושופ ואיך עושים עיבוד לתמונה בפוטושופ ורוצים לדעת איך להשתמש בפוטושופ וחושבים שפוטושופ זה דבר קשה ולא יודעים שהפוטושופ דיי קלה לשמוש בסרטון הבא אני ילמד אותכם איך משתמשים בפוטושופ ומחלפים רקע לתמונה. http://internetworld10.blogspot.com/2011/03/cs5.html
|
|
|
לפורום גרפולוגיה כאן באג'נדה. תוכלו להעלות כתבי יד ולקבל איבחון קצר.
|
|