,,בתוך "אפל",,,
|
|
,,בתוך "אפל",,,
פורסם לפני
2684 ימים
מאת BENO1952
סה"כ תגובות: 36
תגובה אחרונה לפני: 2677 ימים
|
|
|
|
|
בתגובה ל: ,,בתוך "אפל",,, מאת: BENO1952ם.
|
|
בתגובה ל: מזעזע! מעניין אם זה רק בפוקסקון או גם במפעלים אחרי מאת: glassi ארץ עבדים אחת ענקית,,
|
|
בתגובה ל: מזעזע! מעניין אם זה רק בפוקסקון או גם במפעלים אחרי מאת: glassi את ה Xbox One החדש, מייצרים עבור כל יצרני המחשבים כולל סמסונג, HP, אסוס, טושיבה..... בדיוק באותם תנאי עבודה כמו אלו עבור אפל.
|
|
בתגובה ל: למה "אפל" ?פוקסקון מייצרים למיקרוסופט את ה Sarface מאת: alexander לכן האצבע מופנית כלפיה. גם פוקסקון מודה בזה שהיא נותנת לאפל עדיפות. אגב, גם ממשלת סין שותפה לפשע
|
|
בתגובה ל: נכון אילן אבל אפל לבד מהווה 40% מרווחי פוקסקון מאת: glassi ללא תוכן
|
|
בתגובה ל: אז אלה עם ה 60% אמורים להיות אחראים יותר מאפל מאת: alexander בעולם השלישי כולו ..
האם בישראל אין ניצול ?
|
|
בתגובה ל: אז אלה עם ה 60% אמורים להיות אחראים יותר מאפל מאת: alexanderבהגבלות חומרה וסגירות, הגבלות תוכנה ואפליקציות, רדיפת מתחרים בבימ"ש (מסך מרובע שייך לאפל בלבד ) ואיומים משפטיים (כאן אפל היא הכוכבת) , מחירי מוצרים בשמיים. שעבוד עובדים- ( ה 60% הרווחים האחרים של פוקסקון מתחלקים בין מס' רב של חברות, אף לא אחת מהן לא מתקרבת לעשרות אחוזים. וממתי %40 מכשירים שרץ ?)- אין דומה לה! זה שנים ששום דבר חדש לא יצא מבית היוצר של אפל- תוספת ליבה פה, עוד מגה-פיקסל למצלמה. גם בזיונות לא נחסכו ממנה – בזיון המפות למשל ( וההיבריס שלה לא הרשה לה לקנות את ווייז שנפלה לזרועותיה של גוגל). חדשנות דוקא יש בגוגל- מכונית ללא נהג, משקפיים.. מאז ספט' 12 מניית אפל צנחה ב %25 ומניית גוגל עלתה ב %40 -לינק משווה בהמשך. נתח השוק של אפל הולך ומצטמצם, שולי הרווח גם הם, והמכירות כבר לא גדלים כבעבר. אפל היא חברה שימי הזוהר שלה כבר בעבר, שוק המניות כבר הבין את זה- לחסידיה השוטים יקח קצת זמן להבין ולקבל (לכן הם שוטים בהגדרה!) מי שעדיין רוצה להשטות אחר אפל - יבושם לו, אך למען השן אכול וההנה מתפוח אמיתי ולא מניית אפל – התולעת כבר שם! http://finance.yahoo.com/echarts?s=AAPL+Interactive#symbol=aapl;range=20120917,20131103;compare=goog;indicator=volume;charttype=area;crosshair=on;ohlcvalues=0;logscale=off;source=undefined; לקבלת המספרים המוצהרים שים את הגררה על ספט 25 2012
|
|
בתגובה ל: אפל, חברת ההי-טק המגעילה ביותר! מאת: Lamali 10 שנים אחרי הטלת המגבלות על החברה היא חזרה לאיומים, סחיטה, עברות על הסכמים.... בדיוק כמו לפני 10 שנים. מיקרוסופט סוחטת את יצרני האנדרואיד בשם "פטנט" שאף אחד אינו יודע מהו מתוך מטרה למוטט אותן, והיא מצליחה בכך. כאשר חברה עומדת מולה ואינה מוכנה להתכופף, כמו בארנס ונובל, מיקרוסופט מעדיפה לא להעמיד את ה"פטנט" להכרעת בית המשפט אלא מעדיפה לשלם "דמי שתיקה". החברה נקנסת פעם אחר פעם באירופה, במיליארדים, על הפרת הסכמים, חסימת מתחרים, תחרות בלתי הוגנת....
היום מיקרוסופט הופכת ללא רלוונטית . וינדוס, בשנה האחרונה, מהווה רק 15% במ"ה הפעלה על כל המכשירים שנמכרים (IE רק 3% נתח שוק דפדפנים).
אפל נותנת תחליף אופיס בחינם לכל מכשירי iOS. גוגל מתקינה תחליף אופיס, קוויק אופיס, עם כל התקנת קיטקאט 4.4 והתוכנה חינמית לכל מכשירי iOS ואנדרואיד. ה Surface/RT כשלון כמו הוינדוספון וכמו וינדוס 8.
ולגבי כסף. הכנסות אפל מאייפון גבוהות יותר מהכנסות סמסונג+נוקיה+HTC+LG+לנבו.... הכנסות ורווח של אפל גבוהים ב 50% מלה של מיקרוסופט (מי זוכר שרק לפני 6 שנים הכנסות מיקרוסופט היו 3X מאלה של אפל ? )
מניה ? איפה המניה של אפל ב 10 השנים האחרונות ואיפה של מיקרוסופט ?
|
|
בתגובה ל: חברת ההיי טק המגעילה ביותר מיקרוסופט מאת: alexander שתי חברות מגעילות.
אני עם lamali :)
|
|
בתגובה ל: אפל נבלה, מיקרוסופט טרפה מאת: clutchless ללא תוכן
|
|
בתגובה ל: וגוגל השטן מאת: alexanderהמייל העיקרי של הוא ג'ימייל ומנוע החיפוש העיקרי שלך הוא גוגל. חברה שעושה מוצרים מעולים! תומכת בקוד פתוח, מעודדת חדשנות. נכון, אחרי הכל הם רוצים להרוויח כמו כולם אבל הם בהחלט חברה הוגנת ביחס לשתי האחרות שהוזכרו. הלואי שמיקרוסופט היתה עושה דברים באיכות של גוגל, לפחות אם אנחנו כבולים למערכות יקרות הן היו עושות את העבודה כמו שצריך. ואפל? חברה דורסנית (לא פחות ממיקרוסופט) שנלחמת בחדשנות בבתי משפט במקום במרכזי מחקר ופיתוח. חברה שלא נותנת שום קרדיט למשתמש ומתייחסת אליו כאידיוט מוחלט שצריך להכתיב לו הכל. חדשנות? http://9gag.com/gag/5195630אני לא עיוור ולא אגיד שאפל לא חידשה כלום, הם עשו המון. אבל שים לב שהם תובעים על דברים שהם בכלל גנבו מאחרים.
|
|
בתגובה ל: אפל, חברת ההי-טק המגעילה ביותר! מאת: Lamaliהאם זה מקרי שהאייפון שלכם מאט בדיוק כשיוצא הדגם החדש?זאת לא הפעם הראשונה שאנשים טוענים שבעיות בדגמי אייפון מופיעות כשדגם חדש יוצא לשוק ■ הפעם נראה שמערכת ההפעלה החדשה ios7 הופכת את הדגמים הישנים לאיטיים באופן בלתי נסבל, וכשצמד האייפונים החדש מציע פחות שיפורים מבעבר, אפל עוד תגרום ללקוחותיה הנאמנים לכעוס עליה http://www.themarker.com/wallstreet/1.2152498
|
|
בתגובה ל: 1+ מה שלמלי אמר. ועוד לינק לכתבה מאת: glassiלא מניפולטיבית, שאינה מרמה, אינה פוגעת, אינה מנצלת אם מתאפשר לה, גדולה, קטנה, תראו לי כמה אנשים ישרים התעשרו...
|
|
בתגובה ל: 1+ מה שלמלי אמר. ועוד לינק לכתבה מאת: glassi ללא תוכן
|
|
בתגובה ל: הכתבה הזו היא בולשיט טהור מאת: alexander ללא תוכן
|
|
בתגובה ל: זו כתבה מתורגמת. מאת: קתרין ראמפל, ניו יורק טיימס מאת: glassi עשרות מיליונים עם אייפון 4 מריצים iOS7 ללא בעיה כלל, בניגוד למכשירי אנדרואיד בני מספר חודשים שלא יראו בחייהם עדכון לגירסא 4+ .
בתוך חודש גירסא iOS7 הותקנה על כ- 75% ממכשירי ה iOS, שזה לערך 500 מיליון מכשירים.
|
|
בתגובה ל: זה לא אומר שהיא לא בולשיט מאת: alexander ללא תוכן
|
|
|
בתגובה ל: הכתבה הזו היא בולשיט טהור מאת: alexander?Why Apple Wants to Bust Your iPhone תשובתי בקליפת אגוז- Simply, because of its past success,its hubris is more plentiful than its urine, it is greedy, and for the time .being it thinks it can ולנושאנו: גלסי הביאה כתבה מתורגמת מכתבת כלכלית מכובדת באחד מהעתונים המכובדים בעולם .לפני פרסומה הכתבה עוברת דרך המיקרוסקופ של המחלקה המשפטית. הכתבה מעלה אפשרות שאפל מבנה במוצריה planned obsolescence ( טענות דומות ואפילו חמורות יותר כבר שמענו ממקורות נוספים), יתכן והכתבת צודקת יתכן והיא טועה- אך משנתה סדורה. היא מביאה עובדות פרטים הסברים ועל סמך אלה היא בונה את הקייס. כך מקובל.כך אמין! והנה בא מגיב וטוען "בול-שיט טהור (ל"ת)" איפוא ההוכחה?, איפוא הניסיון לסתור אפילו פרט אחד בכתבה? אין! כל מה שניתן היא כותרת ל"ת פסקנית ל"איכות הכתבה" בציון שיעור הקאראט. כנטול סמארטפון אובייקטיבי אני מקבל את דברי הכתבה ופוסק (גם לי מותר לפסוק) שכותרת התגובה מעידה יותר על איכותה היא. (בהמשך קבלנו עצם קטנה-"עשרות מליונים מרוצים" ) להנאתכם: http://www.nytimes.com/2013/11/03/magazine/why-apple-wants-to-bust-your-iphone.html?_r=0 Why Apple Wants to Bust Your iPhone
by CATHERINE RAMPELL Oct. 29, 2013 original
![http://graphics8.nytimes.com/images/2013/11/03/magazine/03economy/mag-03Economy-t_CA0-articleLarge.jpg]()
At first, I thought it was my imagination. Around the time the iPhone 5S and 5C were released, in September, I noticed that my sad old iPhone 4 was becoming a lot more sluggish. The battery was starting to run down much faster, too. But the same thing seemed to be happening to a lot of people who, like me, swear by their Apple products. When I called tech analysts, they said that the new operating system (iOS 7) being pushed out to existing users was making older models unbearably slow. Apple phone batteries, which have a finite number of charges in them to begin with, were drained by the new software. So I could pay Apple $79 to replace the battery, or perhaps spend 20 bucks more for an iPhone 5C. It seemed like Apple was sending me a not-so-subtle message to upgrade.
Of course, there are more benign explanations. The new software and recent app updates offer fancy new features that existing users want; maybe the battery is sealed with tiny five-point screws for aesthetic considerations. Perhaps, but this isn’t the first time that tech analysts and random crazies on the Internet have noted that breakdowns in older Apple products can often coincide with when upgrades come onto the market. Many have taken this as evidence of “planned obsolescence,” a term that dates to the Great Depression, when a real estate broker suggested that the government should stimulate the economy by placing artificial expiration dates on consumer products so people would buy more.
To conspiracy-theory-hungry observers (and some of the rest of us), it might make sense that Apple would employ this business strategy. The tech giant, after all, has reached near-saturation levels in the U.S. smartphone market. If iPhones work forever, people who already own the devices won’t buy new ones. Furthermore, selling products with finite life spans can be good for consumers, depending on their tastes and how informed they are. The fashion industry, whose entire mission is to essentially render products obsolete long before they cease to be functional, does this regularly. I buy clothes from H&M and other low-cost, trend-driven stores knowing full well that the pieces might fall apart after a year’s worth of washes. And if the clothes won’t be fashionable next year anyway, who cares? Improving the durability — and thereby cost — of the clothes would probably just drive away price-sensitive shoppers like me. Apple has similar considerations. Would the additional longevity of the battery be valuable enough to its core consumers to justify the inevitable higher price?
Economists have theories about market conditions that encourage planned obsolescence. A company has strong incentives to degrade product durability when it has a lot of market power and when consumers don’t have good substitute products to choose from. (That’s what happened with the international light-bulb cartel of the early 20th century, which penalized its members for manufacturing bulbs that lasted more than 1,000 hours.) When Apple started making the iPhone in 2007, its product was so innovative that it could have deliberately degraded durability without fear. But in the last couple years, the company has faced stiffer competition from Samsung and HTC, among others, which should deincentivize planned obsolescence. “Buyers are smart, and if they start figuring out that one of the costs of buying Apple’s products is that they’re constantly nickel-and-diming you, they’ll switch,” said Austan Goolsbee, an economics professor at the University of Chicago’s Booth School of Business.
Well, maybe. A company could still be encouraged to engage in planned obsolescence if consumers perceive large “switching costs” associated with going to a new brand. There are plenty of economics textbooks to choose from, for instance, and yet publishers still artificially make their old editions unusable by changing pagination or scrambling homework questions because they know teachers don’t want to deal with learning a whole new book.
Similarly, iPhone users have probably purchased complementary products, like apps, that won’t transfer to Android phones. They also probably have a network of iPhone-using friends with whom they can chat free using Apple’s Messages app (instead of paying for text messages). These switching costs increase Apple’s incentives to force its existing customers to upgrade by making older models gradually become more dysfunctional.
There is, however, a simple way to effectively render an old product obsolete without fleecing your existing customers. Instead of degrading the old model, companies can offer innovations in the new model that make upgrading irresistible. Apple succeeded at doing this for a while, offering new iPhones that included major improvements. In the past, consumers were so excited about the cool new features, like Siri, the voice-activated interface, that they may not have minded (or even noticed) if their old phones started to deteriorate; they planned on upgrading anyway. This time around, that’s less true. The iPhone 5S and 5C offer fewer quantum improvements. Consumers are more likely to want their old phones to continue working at peak condition in perpetuity, and to feel cheated when they don’t.
When major innovations remain out of reach, and degrading durability threatens to tick off loyal customers, companies like Apple can still take a cue from the fashion industry. If you can brainwash consumers into developing new tastes that make the old stuff look uncool for aesthetic rather than functional reasons, you still have a shot at harvesting more sales from your existing customer base. But it seems Apple may have already figured this out too. Just check out the wait times for the iPhone 5S in that shiny new gold color.
|
|
בתגובה ל: ?Why Apple Wants to Bust Your iPhone מאת: Lamali שהתמיכה בו מופסקת מספר חודשים לאחר יציאת המכשיר. זה לא וינדוספון שהתמיכה מופסקת יום לאחר יציאתו (וינדוספון 7 ל- וינדוספון 8). מכשירי אפל מקבלים עדכונים ותמיכה במשך 3 שנים. אם לי יש אייפון 5 וודאי שמ"ה iOS 7 לא תתמוך בזיהוי טביעת אצבע וודאי שאין לי מעבד 64 ביט והמכשיר יעבוד לאט יותר בהשוואה לאייפון 5S. ואם יש לי אייפון 4 עם חומרה בת 3 שנים וודאי שהביצועים עם מ"ה החדשה לא ירקיעו שחקים עקב מגבלות החומרה. האם וינדוס 8 על מחשב עם מעבד דואל-קור 32 ביט זהה בביצועיו למול מחשב עם מעבד 4 ליבות 64 ביט ?
אין בקוד iOS 7 שום קידוד להאט או לרסק את מ"ה על אייפון 4. לעומת זאת, מכשיר אנדרואיד מכילים קוד מיוחד לזיהוי תוכנות בנצ'מרק להצגת תוצאות שיקריים.
|
|
בתגובה ל: ועדיין זו כתבת בולשיט. זה לא אנדרואיד מאת: alexander יש יצרניות שדואגות לעדכונים יותר ויש פחות אבל הבעיה היא אצל היצרניות. אם תקנה נקסוס תקבל עדכונים ואל תקפוץ ותתן לי את הגלקסי נקסוס כדוגמא, שם יש בעייה נקודתית של חומרה שכבר לא נתמכת כי היצרנית פרשה מהמירוץ...
|
|
בתגובה ל: אל תגיד אנדרואיד, תאשים את היצרניות מאת: clutchless להזרים עדכונים OTA לכל !! מכשירי האנדרואיד, באותה השניה ,בכל מקום בעולם, בלי קשר ליצרן, מדינה, ספק סלולרי.
|
|
בתגובה ל: אני מאשים את גוגל. היא חייבת כמו אפל.. מאת: alexander זה כבר לא בידיים של גוגל. גוגל לא יכולה לשדרג את התוכנה שכתבו בסמסונג.
|
|
בתגובה ל: איך זה אפשרי כשכל יצרנית מקסטמת את הרום? מאת: clutchless ללא תוכן
|
|
בתגובה ל: יכולה עם רוצה. מאת: alexander לזרוק מילים באויר בלי שום ביסוס כל אחד יכול.
איך גוגל יכולה לעדכן את הקוד הסגור של סמסונג?
|
|
בתגובה ל: אם* ותסביר איך מאת: clutchless ללא תוכן
|
|
בתגובה ל: אנדרואיד נקי לכולם. שאר הקישקושים כתוספות מאת: alexander שגוגל תחייב את היצרניות לא לעשות באנדרואיד שימוש כרצונם אלא להשתמש בו אך ורק כפי שהגיע מהיצרן, בלי קסטומיזציות, בלי אופטימיזציה לחומרה הספציפית... תיתן ליצרניות רק להוסיף אפליקציות/לאנצרים?
יש לנו מספיק אפל אחת, תודה.
|
|
בתגובה ל: אם כך אתה מציע מאת: clutchless לגבי השאר, בדיוק כך. קסטומיזציה... ע"י אפליקציות/לאנצרים/טולבארים :-)....
|
|
|
בתגובה ל: ממילא אין אופטימיזציה. רואים זאת לפי התוצאות. מאת: alexander ואתה סתם שולף מהשרוול.
אם תתקין על S3 אנדרואיד נקי תראה שהסוללה מתבזבזת פי 2 יותר מהר מרום של סמסונג, גם המצלמה תפיק תמונות פחות טובות ויש רכיבים שלא יעבדו כלל. (למשל חיבור MHL)
ברור שיש אופטימיזציה, לכל מכשיר יש חומרה משלו, צריך דרייברים אחרים וכו'.
ובוא נניח רק לשם הדיון שהיצרניות יחויבו לספק לגוגל דרייברים למכשירים שמריצים אנדרואיד, נראה לך שגוגל תוכל להתאים אישית את הרום לכל מכשיר ומכשיר? זה לא אפל, יש אלפי מכשירים.
|
|
בתגובה ל: לפי התשובות רואים שמעולם לא עבדת עם אנדרואיד מאת: clutchless וגירסת וינדוס יש רק אחת, ובכל זאת היצרנים מבצעים "אופטימיזציה" לחומרה, ויש אלפי דרייברים שונים, וכל מחשב מאותם מיליארדים מקונפג אחרת, ובכל זאת, עדכונים של מיקרוסופט למ"ה מבוצעים כל הזמן ללא בעיות (כמעט), בו זמנית, לכל מיליארדי המחשבים.
אנדראויד אינו משהו יחודי. סתם עוד מכשיר עם מערכת הפעלה ותוכנות.
|
|
בתגובה ל: יש אלפי מכשירים ? יש מיליארד וחצי מחשבי וינדוס מאת: alexander אתה צריך דיסק עם דרייברים או להוריד מהאינטרנט, אחרת דברים לא יעבדו. לא כל הדרייברים באים מובנים בוינדוס כי אי אפשר לכסות את כל החומרה בעולם, בטח לא את זאת שתצא בעוד יומיים.
ואל תשווה לי עכשיו נייח לנייד, שנינו יודעים שזה לא אותו דבר. ראינו שאפל כולה שינתה רזולוציה, איך זה גרם מכל המפתחים להתאים את האפליקציות שלהם.
חוצמזה שאם אתה רוצה שמוצר כלשהו יתפקד כמו וינדוס, המצב ממש גרוע.
|
|
בתגובה ל: גם כשאתה מתקין וינדוס מאת: clutchless אין יותר דיסקטים עם דרייברים. התקנה בוינדוס מתקינה 99% מהדרייברים אוטומטית, השאר מתקינים מאתר היצרן. כך צריך להיות גם באנדרואיד.
כן, אני רוצה שאנדרואיד יתפקד בשיטה ! של וינדוס . התקנה של מ"ה ללא קישקושים. עדכוני אבטחה , תוכנה.. בכל חודש.
|
|
בתגובה ל: אתה חי במאה שעברה. מאת: alexander אבל זה בכלל לא משנה. העובדה היא שיש צורך באופטימיזציה, גם כל חברה רוצה להביא משהו מעצמה. אם המערכת תהיה זהה לכולם אז נשארנו עם אפל 2!
לכולם הרי יש את אותה חומרה פחות או יותר, כמה יצרניות חומרה כבר יש בשוק וכמה צריך לפני שהשוק יהיה רווי? ההבדל הוא בתוכנה וכשאתה עושה את כולם זהים אתה יוצר אפל, אהה, שכחתי שזה מה שאתה אוהב. :)
|
|
בתגובה ל: אתה חי במאה שעברה. מאת: alexander אני חובב אנדרואיד ואתה חובב אפל, אנחנו יכולים להמשיך שבוע ואף אחד לא ישנה את דעתו...
במקרים כאלה זה מה שנקרא, ימים יגידו. אני חושב שימיה של אפל ספורים אם תמשיך בגישתה הנוכחית. אם אפל תחזור לגישה החדשנית שהיתה לה פעם היא תשאר רלוונטית.
אגב, גם זה לא נחלת אפל בלבד, כמעט כל החברות מאבדות את יצר החדשנות כשהן גדלות (זה מה שאני אוהב בגוגל, שלא זנחו אותו למרות הגודל), סמסונג למשל איבדו אותי כבר מזמן כלקוח. הפציצו עם ה-S2, עשו עוד שיפור חביב עם ה-S3 ומאז עושים כל טעות אפשרית.
היום הייתי קונה רק נקסוס או אולי LG.
|
|
|
 |
|